lørdag 20. august 2011

Vel hjemme igjen

I går kveld kom vi tilbake fra ferie. Borte bra, men hjemme best som det jo heter:-) Vi hadde mange fine dager med familie og venner. Noen gode sommerdager med bading ble det heldigvis også slik at vi virkelig fikk feriefølelse, for i går var det heller høstlig da vi kom hjem...
Et av høydepunktene for min del var å besøke en hageutstilling og det kommer selvfølgelig et innlegg om det når jeg får gått igjennnom blidene ordentlig.
Her får dere imidlertid se en av skattene jeg fikk med meg hjem. Et lite spann som min svoger gav meg og et stort putevar som har tilhørt min manns bestemor. Stor lykke!

Bagasjen er nå pakket ut og plantene hjemme har overlevd både ute og inne til min store glede. I dag gjenstår det bare å få klipt gresset og luke i hagen, så er jeg "snart" i rute her hjemme.
Nå som hverdagen kommer tilbake har jeg mange prosjekter og forsetter for høsten...
Gleder meg :-D

Klem fra Berit

7 kommentarer:

  1. Hei og velkommen tilbake fra ferie. Tusen takk for koslig kommentar hos meg. Når det gjelder utforming, buker jeg ferdig mal som jeg deretter endrer. Gå til malutfroming og velg Utforming. Der kan du velge hvor mange kolonner du vil ha. Jeg har en mal som heter Ethereal. Siden jeg vil ha bakgrunnen hvit, går jeg inn på Avansert og endrer aller bakgrunner og bestemmer selv skriftype på tekst og overskrifter. Håper dette var til hjelp for deg :)

    SvarSlett
  2. Godt å være borte - godt å komme hjem :) Gleder meg til bildene fra hageutstillingen. Flott det du fikk med deg. Koselige ting å ha. Hanne

    SvarSlett
  3. Deilig å komme hjem igjen tenker jeg:) Men så fiiine ting du hadde fått:) Elsket det putevaret:) Nydelig:)

    Gode klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  4. Hei og velkommen hjem etter ferien. Så fint at plantene hadde overlevd. Det er alltid spennende å komme hjem og se om de har greid seg. Fine ting du har fått med deg hjem. Putevaret har nydelige farger. Her prøver vi å gjøre ting ute mellom regndager /byger. Høres ut at det kan komme noen sommerdager snart...håpe håpe. Ønsker deg en fin uke. Klem Merethe

    SvarSlett
  5. Hei:) godt å komme hjem:) Du har vært savnet i bloggland....gleder meg til hagebildene:)

    SvarSlett
  6. Takk for godt tips, skal gå rett å legge ei dyne vedsiden av sengen hans..skal si det gikk hardt for seg for gutten din..
    Nydelige ting du har fått deg:)

    SvarSlett
  7. Velkommen tilbake fra ferien:) Nydelige ting du har fått:) Putevaret var helt utrolig fint! Klem Ellen

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...