søndag 28. august 2011

Kjøkken digg

Nylig var jeg på handletur og  kjøpte inn noen diggbare saker til kjøkkenet.
Nye svamper til oppvasken ble med hjem. 
Og ikke uventet en hel mengde andre greier også....
...jeg var jo hos Søstrene Grene! 

Slike sleiver brukes daglig i matlagingen og de blir jo slitt etterhvert - 
hva er da bedre enn å finne nye i skjønne pastellfarger til en rimelig penge?!

* * *
I dag blir det en del huslige syssler. Rydding, støvsuging og kakebaking.
I morgen kommer nemlig pipefolkene som skal renovere pipa vår,
og da må det se presentabelt ut her føler jeg...

Når det tørker opp ute skal jeg pulse litt videre i hagen, på tide å "ommøblere"
i bedene mine og få plantet staudene jeg kjøpte på salg tidligere i uka:-)

Ha en strålende søndag alle sammen!

Klem fra Berit

5 kommentarer:

  1. Så flotte farger! Søstrene Grene er favorittbutikken min, og jeg er så glad for at den har kommet hit jeg bor også!

    SvarSlett
  2. Hei Berit. Så flotte ting ril kjøkkenet! Nydelige farger:) Lykke til med piperenovering:) Klem Ellen

    SvarSlett
  3. Kjempefine :))
    Ha en trivelig uke...med nyfiksa pipe! Kjekt å ha den i orden til fyrings-sesongen ja :)

    SvarSlett
  4. Den beste Austin-rosen min har vært "Mary Rose" den er ganske "mørkerosa" - du kan jo bare bla deg gjennom bloggen min. Du kan ha alle rosene jeg har. "Heritage" hadde jeg sammen med "New Dawn" tidligere - du må nesten bare plukke en favoritt :) Lykke til!

    SvarSlett
  5. Å så lekre ting du har kjøpt deg. Og det er jo et bonus at diss også ikke kostet så masse. Greit å få pipen i orden før vinteren. Så lekkert lekehus dere har til datteren. Flott innredet. Her flyttes også stauder i hagen. Men det blir mange pauser pga regn. Håper å bli ferdig med det i høst. :)
    Har også flere roser som står i store krukker....de må ned i jorda før vinteren. Og da må jeg lage et nytt bed :D ja ja slik er det bare. Ønsker deg en flott ny uke. Klem Merethe

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...