torsdag 4. august 2011

Lilla blomstring

Her er noen lilla blomsterglimt fra hagen min...
(Ikke de aller beste bildene, men dette innleget er mest foreviget for mitt eget arkiv)
Klematis Jackmani
Prakthjelm
 Spansk margeritt
Stemor (selvsådd)
Melkebøtte
Natt og Dag
Storknebb

Lavendel

*
Jeg liker veldig godt lilla.
Dessverre har jeg et kamera som ikke vil gi meg noen gode macrobilder
og det irriterer meg noe grenseløst. Nærbilder er de flotteste synes jeg!
Så nest etter at tannlegen har zommet inn tennene mine og optikern har vært med lupe på øynene mine står nytt kamera på listen min... har allerde et i kikkerten!

 *

Ønsker alle som titter innom en riktig fin torsdag!


Klem fra Berit
(som har vært innom og lagt til noen flere lilla bilder i kveld)

4 kommentarer:

  1. Liebe Berit, ich finde deine Fotos wunderschön!!!Leider seh ich immer nur die Fotos und keine Texte darunter......
    Herzliche Grüßeschickt dir silke

    SvarSlett
  2. Lilla er så fint det lyser opp og blir et blikkfang,
    så mye som er i blomst hos deg og det er noen små søte stemor du har, Marit

    SvarSlett
  3. Lilla er nydelig. Herlige bilder. Nydelig klematis og lavendelen tok seg så fint ut i sinkbaljen:) Takk for titten:) Ønsker deg en herlig dag. Klem Ellen

    SvarSlett
  4. Greit å få ordnet tenner og øyne før kamera - men etter det mener jeg at det er et must ;) Koselige blomster! Hanne

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...