mandag 29. august 2011

Blomstersol

I hagen lyser det mange gule soler i mellom alle regnbygene.
Plukker noen som får stå til pynt på trappa, det gir en hyggelig velkomst.
Blomsten og bien...
vel, det er vel ikke snakk om så mye bestøving her, heller samling av nektar -
og nå er det tid for innhøsting av både det ene og det andre i hagen, det er en herlig tid!

Jeg lar dette være mitt bidrag hos Helenes blogg Alt som er vakkert
hvor temaet denne mandagen er sensommer...
Klikk inn og nyt siste rest av sommeren!


 ***

Ha en kjempefin uke alle dere som titter innom!

Klem fra Berit

15 kommentarer:

  1. Så nydelig å bli møtt på trappa di av de skjønneste blomstersoler..
    trenger det inn i mellom alt regnet.
    Det er enda mye fint utendørs selv om vi nok føler at høsten står på trappene..
    men hver årstid har sin sjarme ,synes jeg.
    Det gjelder å nyte til siste slutt ..
    Kos deg i uken som ligger foran!
    Kjekt med Søstrene Grene besøk..fine ting vi fikk begge to !!
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Vakkert på trappa! Du vet en bloggers privilegium er å vise frem den firkanten som er vakker. Hagen er absolutt ingen show-off (ennå) - men jeg jobber med saken :D God mandag!

    SvarSlett
  3. Fint bud på sensommer..;)

    SvarSlett
  4. Så fint det var med solsikker i melkespannet .
    Ha en fin dag ,Marit.

    SvarSlett
  5. Det der blir litt av en velkomst på trappa. Lekkert og typisk sensommerblomster. Ha det fint. Klem Merethe

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder! Solsikkene psset jo perfekt oppi det fine melkespannet. Ønsker deg en god uke. Klem Ellen.

    SvarSlett
  7. Vilket vackert välkomnande du/ni och era besökare möts av här på trappan.
    En glad färgklick!

    Tack/Ha det gott.

    SvarSlett
  8. Solrosor är så uppiggande! Fint fotat.

    SvarSlett
  9. Så glad jeg ble av dine vakre solsikker! De lyser opp på en sensommerdag med regn og vind!
    Hyggelig at du deltar i Mandagstema:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  10. Solsikker er dejlige og glade blomster.. :-)

    SvarSlett
  11. Nydelige solsikker! Så kosleig å bli møtt av en slik bukett på trappa.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  12. Den första bilden är så vacker!!

    SvarSlett
  13. Å, så herlige solgule bilder. Til å bli GLAD av! :-D

    SvarSlett
  14. Her var det strålende sol i et melkespann! pent arrangemang :))

    Hyggelig at du deltar på givaway'en hos meg ^^)

    Ønsker deg en god dag, klem fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  15. Var inne og så på de glade solsikkene dine i går, men hadde noe feil så jeg fikk ikke skrevet! Likte spannet de står i også! Ser gammelt og fint ut!
    -Margit-

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...