tirsdag 26. april 2011

Vinneren er...

I dag er det tid for trekning av give-awayen her hos Underberget.
Gøy at så mange ville være med og håper at premien vil falle i smak hos vinneren som er.....




Gratulerer så mye!
Send meg din adresse på fru.underberget ætt hotmail.com
så kommer premien i posten til deg om noen dager.

Takk til alle dere som har vært med og
hjertelig velkommen til alle nye følgere - håper dere vil trives her!
*
Selv har jeg faktisk også hatt vinnerlykke de siste dagene.
Hos AnnaJohanna har jeg vunnet et års abonement av Vakre hjem og interiør.

*Lykke*

Ha en strålende kveld alle sammen!

Klem fra meg

4 kommentarer:

  1. Grattis til vinneren!
    Flott premie:)

    SvarSlett
  2. Wow, vant JEG? Utrolig gøy! Tusen takk!! :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til Rødhette, men oxo til deg som har vært heldig å vinne et års abonement på Vakre hjem og interiør ☺
    Vårklemmer fra Medusa ♥

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...