torsdag 7. april 2011

Award og ti spørsmål

Med denne awarden fra  Livet på landet  fulgte det en utfordring med ti spørsmål.
Tusen takk!

Ikke alle spørsmålene er like hus eller hage orienterte, men det får så være.
Det er jo kjekt å bli litt kjent med hverandre - ikke sant?!


1. Hvorfor begynte du å blogge?
Etter å ha fulgt med på andre sine blogger i ca to år hadde jeg lyst å skape min egen blogg om hus og hage.

2. Hvilke blogger følger du?
Det finnes jo SÅ mange fine blogger! På listen nede til høyre ser du noen av dem jeg gjerne kikker innom.

3. Havoritt make-up merke?
Har nettopp gått over til hudpleiemerket Green People. Tror det er viktig hva vi påfører huden vår.

4. Favoritt klesmerke?
Hm, ikke så opptatt av mote. Skulle gjerne hatt en bli-ny dag... Viktig at klærne passer fasongen etter at jeg er blitt mamma og gått opp noen kg..

5. Ditt "må ha" make up?
Mascara og litt foundation pudder

6.Favoritt farge?
Grønn

7. Parfyme?
Summer av Hugo Boss

8. Favoritt filmer?
Filmene som er basert på Jane Austin bøkene!

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Italia! For maten og kulturen. Eller kanksje et hagebesøk i England.

10.Et spørsmål til meg selv: Hva skal du gjøre denne helgen?
Gå på loppis på lørdag og familiemøte i kirken på søndag. Deilig å ha fri fra jobb. Gleder meg!

Denne awarden sendes videre til fem blogger med under 100 følgere.
Jeg vil gjerne gi den til disse flotte bloggene og anbefale deg en besøksrunde hos:

Roser og patina
Livet i hagen
Pepperkakehuset
Tante Monica
Hagerommet

5 kommentarer:

  1. Håper det kan gå bra med hagen deres. Kjedelig når det blir sånn. Så herlige de serviettene du viste lengre ned her var. Helt skjønne!

    SvarSlett
  2. Tusen takk,Berit
    Dette var da veldig hyggelig,en award:)
    Jeg setter stor pris på og motta denne!Må gå litt i tenkeboksen for å finne svar til alle spørsmålene.
    Kjempefin blogg du har,jeg legger meg til som følger:))

    SvarSlett
  3. Grusomt med oversvømmelse i hagen - jeg drenerte i fjor og sendte alt vannet ned til svigers, som bor på nedsiden av oss i gårdstunet. Praktisk... synd det ikke blir noe hagemesse på deg, men jeg skal ta noen bilder og blogge i vei ;) Trenger noen tips om hager man kan besøke i Østerrike. Vi skal dit til sommeren på ferie. Så hvis du har noen...

    SvarSlett
  4. tusen takk, fru underberget!!! god ukestart til deg! :)

    SvarSlett
  5. Oj, jag såg inte att du redan fått en award.
    Du har nu fått en av mig också. Kram/M

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...