torsdag 14. april 2011

Påsketre


I går satte vi opp et lite påsketre ved garasjen. 
I mangel av et egnet tre å pynte får disse greinene gjøre nytten.


 
 
Under stormen forrige uke falt det ned flere trær langs veien 
og blant annet et med utsprungne gåsunger på. 
Jeg tok med meg en del kvister hjem og fant også noen bjørkekvister med kopper på. 
Nå har minstejenta og jeg pyntet grenene med søte egg. 



Velkommen skiltet hører egentlig til ved lekestua, 
men det får henge her nå og ønske påskegjestene våre velkommen!



Gåsungene er så fiiiine! 
Kanskje vi er så heldige at løvet spretter på bjørkekvistene også?!

*
Klem fra meg

7 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Koselig pyntet:)
    Jeg krysser fingrene for at bjørka spretter også;)

    Ha en fin kveld og en riktig god helg!

    KLEM

    SvarSlett
  2. Så koselig! Herlig å bli møtt av et slikt tre.
    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig hilsen fra deg i min blogg!

    Påsketreet deres var kjempefint! Så koselig å pynte, på denne måten.

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  4. Så fint det ble:) Påskepynt som sprer glede!
    Klem Ellen.

    SvarSlett
  5. Så koselig med et påsketre ute da :))

    God helg :))

    SvarSlett
  6. For en skjønn velkomst gjestene får hos dere, med det fine påsketreet :)
    Gleder meg til varmere tider og at det grønnes i skog om hage :) Kjempekoselig med gåsunger!
    Ønsker deg og dine en riktig fin påske :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  7. Virkelig fin velkomst du har laget :)
    takker for hyggelig kommentar og de vaskemiddelboksene kjøpte jeg inne hos nettbutikken Zanz for et par år siden, men de er fremdeles med på vaskerommet. De er like fine og av bra kvalitet.
    Ha ei fin palmehelg:)
    klem sissel

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...