tirsdag 19. april 2011

Fine dager

I år koser vi oss med hjemmepåske og familiebesøk fra nord. Ser fram til fine dager med turer, pusling i hagen, spille spill om kvelden og bare slappe av...


I går hadde vi en nydelig dag med rundt 20 grader - helt utrolig! Bjørka har fått museører og er i ferd med å springe ut.

I morgen må jeg skaffe meg en hekksaks for å klippe nyperose hekken vår. Den er litt villgrodd, med stedvis mye kveke og trenger absolutt å gjøres noe med. I går kveld fikk jeg iallefall raket bort mesteparten av det tørre gresset - og ble en vannblemme rikere...

Vi har snakket om å fjerne hekken, men da må vi jo skaffe noe nytt å ha der i stedet, det står for øyeblikket ikke på prioriteringslisten min. Og så er den jo så fin når den blomtrer, dufter lang vei:-)


En annen blomst jeg er fornøyd med er denne narcissen Bridal. Den dufter helt nydelig! Skal absolutt kjøpe flere av den til neste år!

Ha en strålende dag der du er!

Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Kjekt nå som man endelig kan nyte hagearbeidet!
    Nyperosen er en av mine yndlingsbusker....har en stor i hagen!
    Plukker av den hele sommeren for tror det må være den nydeligste duften jeg vet om!!
    Fine disse narcissene her også :o)

    ha fine påskedager :o

    SvarSlett
  2. Behold nyperose-hekken du ;)

    Håper du får noen herlige påskedager!
    Ingenting å si på været ihvertfall. Deilig :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...