onsdag 13. april 2011

Jeg feirer med give away!!

I dag er det en måned siden jeg startet denne bloggen. Jeg lurte litt på hvordan det kom til å gå, men det er jo kjempegøy!! Det er kjekt å ha dette som en "ventil" for det jeg holder på med i huset og hagen. Et sted hvor jeg kan koble av fra alt annet og kose meg med noe som er bare mitt...
Samtidig blir det jo en slags minnebok å se tilbake på. Angrer nesten at jeg ikke startet da vi kjøpte huset, men da var det jo igrunnen nok andre ting å tenke på...

I den siste måneden har jeg fått kontakt med mange andre koselige bloggere, fått gode tips og mange oppmuntrende kommentarer. TUSEN TAKK til alle dere som er med på å gjøre blogghverdagen hyggelig!

Jeg har derfor bestemt meg for å feire dette med en liten give away som seg hør og bør på ekte bloggevis!



Premeien er noe nyttig for de hageinteresserte. En bag som kan brukes både til matvarene eller til hagearbeid. Et par arbeidshansker (det får man jo aldri nok av..) og en pose med gulrotfrø.


Det er tilsammen mulig å få tre lodd i denne trekningen og reglene er som de fleste andre give awayer:

- Ett lodd for å legge igjen kommentar
- To lodd for kommentar og legge seg til som følger
- Tre lodd for kommentar, følger og linke dette innlegget til egen blogg eller Facebook side

Skriv på hvor mange lodd du vil ha. Dere som ikke har egen blogg er selvfølgelig også velkommen til å være med, husk bare å legge igjen mailadressen din.

Håper mange vil være med! Trekningen er tirsdag 26 april.

Klem fra meg

23 kommentarer:

  1. Gratulerer Berit med en måned med blogg! Jeg blir gjerne med i trekningen:) Et lodd på meg;)

    Ha en fin Onsdag
    klem Ellen.

    SvarSlett
  2. Ja,er det ikke gøy!
    Dette mediumet er jo et funn,trodde ikke selv at det skulle være så morro,men det er det vikelig:)
    Jeg blir gjerne med på give away, og tar 3 lodd.
    Lykke til:)

    SvarSlett
  3. Heisann
    En måned ja....og så kjekt at du liker det!
    Selv har jeg blogget i over tre år :o)
    Vil gjerne ha et lodd hos deg jeg :o)
    Ha en fin torsdag :o)

    SvarSlett
  4. Hej, du har något att hämta i min blogg.
    Kram/M

    SvarSlett
  5. Moro! Er med! tar.. 2 lodd, jeg da :)

    SvarSlett
  6. Jeg sier som de andre, det er gøy å blogge. Grattis med mnd.bursdag. 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  7. Hei på deg!
    Oppdaget samtidig at du har give away.
    Jeg blir gjerne med på den. Tre lodd på meg.
    Hadde vært veldig koselig om du ville legge deg til som følger hos meg, også.

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  8. Hei.
    Kjempefin blogg du har laget. Er innom hver dag.
    Veldig hyggelig å bli invitert på lodd-sanking, og jeg tror jeg vil be om 3 lodd.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  9. Hei igjen.
    Gratulerer så mye, bare blogget i en mnd og så har du så mange følgere allerede, ikke verst.
    Hvis du vil kan du komme innom meg, har en liten feiring på gang jeg også :))

    God helg :)

    SvarSlett
  10. Hei

    Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  11. så fin give away.
    jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  12. 2 lodd - jeg linker på FB :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  13. Gratulerer:-) 2 lodd på meg, jeg linker til fb.
    Tanja
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  14. Gratulerer - der rundet du 1400 besøk i tillegg!!
    Dette lover godt, best å legge seg til som følger, først som sist.
    Trekker meg 3 lodd og ønsker en herlig påske til dere alle!!

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  15. Heisann :-)

    ♥✿ Takk for titten i en koselig blogg! GRATULERER med mange besøkende. Lagt meg til som følger og delt link med venner. Sier tusen takk til 3 stk lodd :-) ♥✿ Ønsker deg en riktig GOD PÅSKE! ♥✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  16. 2 lodd på meg, er følger :)

    SvarSlett
  17. Jeg trekker ett vinnerlodd! Og minner i samme slengen om min egen lille, hårfine gi-bort som snart har trekning. :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med premie av 1. års abo. på Vakre hjem. datt innom deg for å "titte på " vinneren c",)og jammen var det Giveaway her oxo. Tar tre - 3 - lodd jeg da. Lykke til med oppussing av hus og hage. Fortsatt god påske ☺

    SvarSlett
  19. Blir 3 Lodd på meg.
    Føler-linker & kommenterer

    Monica I Bergen

    SvarSlett
  20. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger og har blogget her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/04/giveaway-hos-underberget.html

    Klem

    SvarSlett
  21. Tre lodd på meg- for en super premie nå som snøen har gått!

    Ida
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  22. Gratulerer med en mnd jubileet, jeg er selv en ny blogger. Jegvil veldig gjerne være med i din give away og kan få 2 lodd. Gleder meg til å følge bloggen din videre. Det er en fin tid nå fremover med å stelle i hagen. Jeg koser meg med blomster bedene og pottene rundt forbi på tomten her. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  23. Gratulerer med din nye fine blogg. Her inne var det hyggelig. :-)
    Tar gjerne et lite lodd jeg, om jeg får.
    Ha en fin vår!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...