søndag 10. april 2011

Vårlykke

Denne helgen har bare vært helt knall! 
Vi hadde ca 20 grader i dag og jeg tok med ungene en liten tur i skogen. 
 Fra huset vårt leder det en vei som går videre inn mot skogen hvor det er mange fine turstier. Selv om formen ikke var helt på topp, var det godt å komme seg litt ut. 

Belønningen ser du her:

 


Disse små hestehovene lyste opp fra en grøftekant. 
Hadde såvidt sett noen fra bilvinduet tidligere i uka, men det var virkelig stas
å finne årets første hestehov! 
På hjemveien plukket vi selfølgelig noen med.



En enda større overraskelse var det å finne blåveis lengere inne i skogen! 
Vårlykke!

*

Til min store glede har besøkstelleren min bikket godt over 1000 besøk denne helgen. 
Det er ca en måned siden jeg startet blogginen og så mye respons 
hadde jeg ikke ventet på så kort tid. 
Tusen takk til alle dere som kikker innom og for alle hyggelige tilbakemeldinger, 
det setter jeg stor pris på!!
Velkommen også til nye følgere av bloggen!

På onsdag vil jeg feire alle besøkene og månedsjubileumet med en give away!

Håper du også har hatt en fin helg!

*

Klem fra meg


7 kommentarer:

  1. Hestehov og blåveis,det er vårtegn det....

    SvarSlett
  2. De første blomstene som titter fram om våren er virkelig fine.

    SvarSlett
  3. Husker en liten frøken på 3 år som plukket de første blomstene i naboens blomsterbed. Ungene i gata var veldig overrakset og kanskje litt sinte, men hun sa bare...... "de var jo så fine"
    Tror ikke hun gjorde det flere ganger. Idag er hun en stor hage-entusiast.
    Husker også at lillesøsteren var en ivrig blomsterplukker. Forsto ikke før lenge etter hvorfor klærne hennes fikk masse flekker. Det var etter stilkene på blomstene.

    SvarSlett
  4. så deilig å oppdage hestehoven, nydelige små soler mellom vissent gress og løv..
    klem, magny

    SvarSlett
  5. Både hestehov og blåveis! Blåveis har vi ikke her på mine kanter, men kun hvitveis! Jeg kunne godt tenkt meg en liten tue med blåveis!
    Håper formen bedrer seg!
    Og Gratulerer med 1000 besøk på bloggen din!
    Jeg legger meg gjerne til som følger =)

    SvarSlett
  6. Så nydelige vårtegn!
    Klem

    SvarSlett
  7. Fine vårtegn som må nytes! Her blomstrer blåveisen, men hestehov har jeg ikke sett ennå. Bare regnet gir seg blir det blåveisbilder hos meg også.

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, veldig koselig med nye lesere!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...