søndag 31. juli 2011

Strandtur

Det ble strandtur på oss både i går og i dag. Og kanskje en dag til uka også...?
Det var så god å slappe av ved vannet og ungene koste seg veldig.
Onsakervika nord i Tyrifjorden. Det er 20 år siden sist jeg var her, enda vi bare bor en times kjøring unna. Dette blir uten tvil vårt nye strandsted for de neste somrene:-) Helt perfekt for ungene!

 *

I kveld har vi endelig fått skrevet husleiekontrakt med de nye leietakerne. Etter mange visninger hvor halvparten enten ikke dukket opp eller var uaktuelle er det godt å endelig ha dette i boks:-)

Ha en fin kveld alle sammen! I morgen venter husarbeidet - iallefall her i Underberget...

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...