fredag 29. juli 2011

God helg

Denne siste uken har vært veldig, veldig tung og trist. Lysten til å blogge eller gjøre andre ting har ikke vært så stor. Flere små prosjekter ute har blitt satt på vent disse dagene.
I hagen blomstrer det, jeg er så glad for disse flotte surfiniaene som jeg fikk som stiklinger i vår - endelig blomster de:-)
Vi har prøvd å glede oss over de deilige sommerdagene som har vært. Hvis været holder seg i morgen dra vi på tur et sted, det trenger vi nå.

Ønsker alle som titter innom her en riktig god helg! 
Jeg prøver å komme tilbake med flere innlegg til uka og kommentere hos dere også.

Klem fra meg

4 kommentarer:

  1. Vakker surfinia du har. Vi har alltid slike i en eller annen farge på terrassen. :) Tusen takk for koselig hilsen. Vi har brukt veldig lang tid på disse prosjektene våre. Noen planer trenger lengre tid for å modnes til en passende ide eller plan. :) I dag har vi handlet inn en del materialer til terrassen utenfor Rødstua. Mulig det blir støping av pålene til uken :D Spennende tider. I morgen tar vi en tur på auksjon...ute skal den være. Håper på knallvær men pakker med oss regnklær og varme pledd :D For auksjon blir det uansett vær. God helg kjære deg. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  2. Hei Berit. Så godt å høre fra deg:)) Nydelig farge på den surfiniaen! Jeg blir mer og mer glad i lilla blomster:) Det er godt å ha en hage med blomster når noe trist har sjedd. Kos dere på tur i morgen, vi trenger alle litt luft og nye inntrykk av og til, spesielt nå. Ønsker dere en kjempefin helg. Klemmer fra Ellen.

    SvarSlett
  3. Nydelige farge på denne....frodig og fin!!
    En spesiell uke har dette vært ja.....mange tanker!

    Ønsker deg en fin helg :o)

    SvarSlett
  4. Jammen - da gjør vi det :) God helg til deg også. Jeg har planer om å dra til Helen Fredholm i morgen og hente noe ny inspirasjon. Kanskje hun vet noe om hostafrø. Nydelige surfinia :) Disse er forresten ikke vanskelige å så. Det gjelder bare å få gjort det. Hanne

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...