onsdag 13. februar 2013

X-faktor: RØD / ORANGE

I dag er det er rød / orange som er fargen for blomsterutfordringen.
Mitt bidrag er noen ville valmuer i selskap med hveteaks.



For meg er dette noen livsglade sommerblomster som absolutt fortjener
å være med i Anne på Moseplassens X-faktor utfordring!




Disse bildene knipset jeg i 2005 da vi nettopp hadde flyttet til Østerrike.
Dessverre tok jeg ikke noe nærbilde...




Tenke seg til en kornåker kantet med valmuer langs veien. Fantastisk!


* * *

Flere bidrag i utfordingen kan du se HER.
Ha en fin fin dag der du er!


12 kommentarer:

  1. Så flott med valmuene og aksene mot himmelen. Fikk meg til å tenke på et maleri av Claude Monet. :)

    SvarSlett
  2. Vakker kombinasjon, sommerlig og lett. I like, lykke til på Moseplassen.

    SvarSlett
  3. Vakkert,vakkert ikkje noko meir å sei:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Dette er det vakreste jeg ser!! er totalt forelsket i kornvalmuer og kornåkre..jeg vil gjerne bo mitt i en kornåker med valmuer♥♥♥

    SvarSlett
  5. Tenk deg en full sommereng med valmuer :)) Disse bildene var virkelig flotte og sommerlige!

    Ønsker deg kjempe masse lykke til! klem

    SvarSlett
  6. Å dette fikk frem sommerfølelsen :)
    Herlige bilder!
    Ønsker deg en fin kveld ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  7. Flott sommerstemning i bildene dine! :)
    Valmuer er jo så tynne og skjøre at de må ha den fargen for å synes. ;)
    Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  8. For et deilig dansende valmueteppe. Lykke til i konkurransen.

    SvarSlett
  9. Dette var kjempelekkert! Lykke til.

    SvarSlett
  10. Dette er til å drømme seg bort i ...sukk så skjørt og vakkert...
    Helt nydelig Berit !
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder Berit, lykke til på Moseplassen:)

    Klem Camilla

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...