lørdag 9. februar 2013

Til meg selv...

 Med både Morsdag og Valentines Day i nær framtid bestemte jeg meg for å kjøpe
blomster til meg selv da jeg og lillemor var ute og handlet på torsdag.



Til mannen sa jeg at jeg har kjøpt blomster for han så da trenger han
kun å kjøpe gave til meg! *FNIS*  Så da håper jeg på å få i både pose og sekk...



Rosa tulipaner og hortensia i selskap med andre pasteller i spisekroken.
Da er alt klart for en fin helg!


* * *

Tusen takk for alle gode og søte ord dere legger igjen. Det gjør meg så glad!
Ønsker alle en strålende fin lørdag!


12 kommentarer:

  1. Så nydelig det første bildet var. Ja vi må jo få lov til å kjøpe litt blomster til oss selv også. Små selv-belønninger gjør godt.
    Koselig bilder fra innlegget under.

    Ønsker deg en fin helg!

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Utrolig lyst og lekkert! Dette likte jeg. Skjønne blomster i rosafarger, så nydelig med den grønne tallerkenhylla også. :) Lekre, friske puter i sofaen.

    SvarSlett
  3. Åh, så nydelige blomster! Og så herlige farger - både på blomster og på lys! Nå fikk jeg skikkelig vårfølelse ( i tillegg skinner solen her - så det er jo perfekt...hi..hi..). Vakre, delikate bilder!

    Ønsker deg en skjønn lørdag! Kos deg masse!

    SvarSlett
  4. Får skikkelig sommerstemning av å se bildene. Deilige friske farger! Nydelige blomster!! Elsker hortesia:)
    Ønsker deg en fin lørdag:D

    SvarSlett
  5. Dette var veldig fint er glad i pastell.
    Nydelige bilder du viser.
    GOD HELG.

    SvarSlett
  6. Så lurt :) Det er egentlig mye bedre å kjøpe blomstene selv, for da får vi det vi vil ha! Men det der er jo en flott kandidat til Moseplassen`s X-Faktor rosa ;o)
    Ønsker deg god helg!

    SvarSlett
  7. Litt usikker på om du hadde fått en slik nydelig Hortensia, om mannen skulle ut på egen hånd. Så dette var virkelig smart ;)

    Spiseplassen din er veldig koselig! Ha en fortsatt fin lørdag! Klem

    SvarSlett
  8. Så nydelig det var med de pastellfarga lysene ved hortensiaen.
    Veldig lurt å kjøpe planten selv. Men noen ganger slipper
    disse mennen våre litt for lett unna, Gjorde det samme selv i dag.
    Vi var ute å handlet i dag og jeg sa at jeg ønsket meg hortensia.
    Og på rema hadde de flotte hortensiaer som vi tok med samtidig som vi handlet.
    Hehe, På den måten får vi jo akkurat det vi ønsker oss.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  9. Såååååååå dejligt med blomster og gaver til sig selv :O) Klem Betina

    SvarSlett
  10. Så nydelige blomster og lysene stod så fint ilag med resten:)herlige farger og vel fortjent!
    Ein fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Å så koselig med alle pastellfargene. VÅR :) Du gjør det så koselig i hjemmet ditt. Ha en fin fin lørdagskveld. klem Merethe

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...