lørdag 16. februar 2013

Vårt bad

Jeg har ikke vist så mange bilder fra baderommet vårt.
Det var deilig å flytte inn i et hus hvor badet var nylig pusset opp.




Likevel føler jeg at badet ikke har blitt ordentlig ferdig før nå...
Veggen over toalettet var faktisk helt tom fram til januar,
nå er jeg veldig fornøyd med hvordan det har blitt!

 


Noe gjenstår fortsatt, vi har vi bodd her i tre år,
men har ennå ikke fått murt opp fliser rundt badekaret...
Deilig å ha badekar i tillegg til dusjen. Elsker luksusen med å
ta et langt bad med avslappende badesalt!

 


I denne store IKEA-kommoden er det plass til alle håndklær,
toalettartikler, badetøy mm. I puffen under vinduet oppbevarer jeg vaskemidler.

 

 
For en stund siden fikk vi nye knaggrekker på plass etter at stumtjeneren
falt overende og ikke ville mer. Den var veldig praktisk å henge masse håndklær
og badekåper på, men var dessverre ikke så pen å se på...



 
Disse nye sorte knaggrekkene er jeg veldig fornøyd med.
Et treskap som jeg fant på loppis for lenge siden har også blitt hengt opp.
Har pyntet det med litt dymo-tape og et sjarmerende kort!

"A smile is the prettiest thing you can wear"



 
Siste tilskudd er denne "trekkspill"-knaggrekken som gir litt etkstra pynt til rommet.
Praktisk å ha et sted å henge smykkene opp! De henger igrunnen mer her på veggen
enn rundt halsen min da...men litt bling må man jo ha:-)



Jeg er veldig glad i de to tinn-boksene med lokk. Den ene fant jeg på loppis for
noen år siden, og i høst fant jeg den andre på Fetex  Perfekt å oppbevare bommulspads i,
samtidig som det ser ekstra fint ut. Vattpinner har jeg i et te-lyseglass og smykker
og hårnåler blir oppevart i et par sandkakeformer.


* * *

Med dette innlegget deltar jeg i Franciskas utfordring å vise fram sitt bad.
Hun skal lage en ny bok "Sanselige Rom" som kommer ut til høsten.
Flere bidrag kan du se HER.

Ønsker alle en strålende fin helg, oppfordrer alle til å ta seg litt tid til egenpleie
og skjemme seg selv litt bort enten det er hverdag eller helg!

 

10 kommentarer:

  1. Så koselig bad :)
    Ja det er veldig kos med et bad, tenker meg det er kos på dette flotte badet!

    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  2. Første tanken som slo meg, var at du har det veldig ryddig og fint på badet.
    Veldig koselig og lyst var det.
    Du er veldig flink til å gjøre de koselig rundt deg!

    Klem vivi

    SvarSlett
  3. Kjempefint bad med mange kreative og fine løsninger! Herlig å komme inn her om morgenen. Kos deg i helgen!
    Mette

    SvarSlett
  4. Oi oi oi - kjenner veldig at jeg burde gå ut på badet mitt og sette igang..... Du har et praktisk og nydelig bad:) Her i huset blir det nok ikke badprosjekt i dag - har nemlig allerede peila meg inn på dagens prosjekt:) Men; du inspirerte veldig:) Tusen takk:)

    SvarSlett
  5. For et herlig bad. Lyst og flott.
    Mange lure oppbevaringstips.
    Har så lyst å gjøre noe med badet vårt,
    men det ser ut for at det vil ta litt tid å komme igang.
    Er vel alt for mye som burde vært gjort.
    Og da blir det fryktelig dyrt og tar mye tid. Så vi får se.
    Får rydde og pynte litt så blir det jo bedre.
    Vi har også badekar. Det er godt de få gangene det blir brukt.
    Brukte det mye mer da ungene var små.
    Ønsker deg lykke til
    og ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  6. Så koselig bad du har!!
    Lyst og lekkert og med mange flotte detaljer!
    Ønsker deg en fortsatt flott helg, Berit!
    Titti-klem

    SvarSlett
  7. Kjempefint bad med personlig og trivelig preg;)

    SvarSlett
  8. Du har et kjempefint bad...og så koselige saker og ting som du har!

    ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  9. Så herlig bad du har, så personlig og koselig. Her var det mange ideer og gode praktiske løsninger. Masse lykke til i utfordringen
    Fin søndag til deg, klem Anita

    SvarSlett
  10. For et herlig bad dere har! og med badekar å det hele:-) fiiint er det<3<3 kjenner meg alltid en liten smule misunnelig på de som er så heldige å ha badekar. badet vårt er knøttlite med kun plass til do og dusj og alt i skikkelig 70talls stil! håper du får komme med i boken Berit. klem til deg

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...