tirsdag 12. februar 2013

X-faktor: HVIT

Neste farge ut i blomsterutfordringen er HVIT.
Har ikke så veldig mange hvite blomster i hagen vår, jo
prestekrager selvfølgelig og jeg kjøpte også en hvit revebjelle i fjor.




Bidraget mitt denne gangen er hvit søyleblomst.
Hvis jeg husker riktig fra etiketten så skal denne bli ca 70-90 cm høy.
Jeg kjøpte flere planter på plantesalg i høst og har plassert dem i det runde
staude og rosebedet mitt som jeg lagde på slutten av sommeren i fjor.
Er spent på hvordan det tar seg ut til neste sesong.




Synes disse hortenisaene også får være med og vise seg fram.
Disse vakre blomstene er lette og overdådige på en og samme gang, synes jeg.


Det er fint å kunne tilføre hagen diverse blomster i krukker og kar.
Disse hortensiaene gir en deilig sommertsemning, ikke sant?!
Mmm, gleder meg så til sommeren når jeg ser på blomster og hagebilder!!
* * *
Flere bidrag i utfordringen på Moseplassen kan du se HER.
Ha en fin kveld videre!

7 kommentarer:

  1. sÅ UTROLIG FINE bilder du viser,fikk skikkelig sommerstemning nå.
    Tusen takk for gode tips i mitt forrige innlegg.
    Jeg var innom en helsekost og kjøpte B OG D vitmin i dag,tenker det kan hjelpe.
    Mistet stemoren min av kreft for noen mnd siden (mammaen min døde også av kreft for noen år siden) så det er nok litt derfor også jeg er litt sliten fortiden.Tar litt tid å komme seg når man har mistet noen man er så glad i.Ha en fin kveld,og igjen vakre bilder.Klem Nina:)

    SvarSlett
  2. Hvit søyleblomst er super fint! Jeg har også denne i hagen min!

    Ønsker deg lykke til i konkurransen! Klem

    SvarSlett
  3. Så utrulig fine bilder hos deg,tenk når vi kan sitte ute og nyte våren og sommeren:)lykke!!

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Skikkelig lekkert med de hvite hortensiaene i sinkbøtter. Fin uteplass.

    SvarSlett
  5. Nydelige blomster bilder ♥Du er såå flink med blomster :))
    Gleder meg til å se innlegget ditt om det nye vidunder middelet ditt på
    vaskefronten :))
    Kjekt du stakk innom ♥

    Klem på klem

    SvarSlett
  6. Søyleblomster er kjempefine! De er med og skaper god struktur med sine fine spir i et staudebed. Nyydelige hortensier! så utrolig skjønt i hagen din Berit♥

    SvarSlett
  7. Åh...deilige bilder:) du har det så fint!!:)Ønsker deg en flott dag!:)God klem:)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...