torsdag 12. januar 2012

Skinnfell - før og etter

Saueskinnsfeller er vel et MUST hos de fleste interiørbloggere?!
Det gir et både lunt og røft inntrykk på samme tid synes jeg.


Hos oss begynner skinnfellene å se litt slitne ut etter et par års bruk. 
Da jeg var på en bloggerunde tidligere i uka kom jeg over et veldig godt tips 
(har dessverre glemt hvilken blogg jeg fant den på og kan derfor ikke kreditere rette vedkomne). 


Hundebørste! Kanskje mange kjenner til dette tipset fra før, men jeg gir det herved videre! 
Ettersom vi ikke har husdyr hadde liksom ikke tanken falt meg inn... 


Nå har jeg gått til innkjøp av en hundebørste og har startet ivrig børsting av alle skinn! 
Nå er de myke og luftige igjen - nesten som nye! *SMILE*



Ønsker alle en riktig fin torsdagskveld!
For meg har helga startet allerede *JIPPI*


Klem fra Berit

7 kommentarer:

  1. Bruker kattebørsten på mine :))
    Lurt det der ;))

    Klem Bentemor

    SvarSlett
  2. Takk for et kjempegodt tips !!!
    Da blir det innkjøp av hundebørste her og.
    Ønsker deg en flott helg !
    Her er det jobbehelg,men helt greit når en er forberedt på det.
    Ute er det regn og ruskevær..så da så.
    klem Anne

    SvarSlett
  3. Dette var jo kjempe smart! Jeg har jo både børste og skinn, må kanskje prøve da? Takk for tipset!

    SvarSlett
  4. Så smart tips! Jeg tror ikke jeg ville kommet på det selv, men det er jo logisk på en måte =) Skinnfellene ser helt nye ut!

    SvarSlett
  5. Hei:)..smart tips dette...må bare skaffe meg en skinnfell først..hihi:))
    Hyggelig du likte mitt inngangsparti med vinterpynt:)...ønsker deg god helg:))

    SvarSlett
  6. Jeg måtte prøve med en gang. Saueskinnet som hunden vår bruker ble som nytt, iallefall nesten. Godt tips.

    SvarSlett
  7. Anbefaler deg å gi de en runde i vaskemaskiner også, det gjør jeg med mine tiltross for at det står at de ikke kan vaskes. MEN de blir bare sååå fine etterpå. Begynner å børste de opp mens de er halvtørre :) blir som helt nye :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...