torsdag 24. april 2014

Vinnerlykke

Da er to vinere av min lille 3-års feiring funnet. Random hjalp til med å trekke ut
og det var nr 17, Vibeke med bloggen 4 i Kjellandsgata
 som vant 1.premie med rosebok og hagehansker.



 
2.premie med det søte cup-cake settet ble vunnet av nr 10
Vigdis med bloggen Mitt Hverdagsliv.
 
 GRATULERER!
Send meg deres postadress på min mail fru.underberget@hotmail.com
så kommer premiene i posten snart!




Selv har jeg også "vunnet" og jeg er så GLAD! Denne uka fikk jeg nemlig vite
at jeg har fått stillingen jeg søkte på der hvor jeg jobber. En kollega skal slutte
og jeg får rykke opp i økt stillingsprosent - hurra!!


Håper lykken smiler til DEG også!





 

4 kommentarer:

  1. Åhhh, så koselig=) Jeg vinner nesten aldri noe, og dette er en premie jeg ble veldig glad for. Elsker hagebøker, og kanskje jeg kan bli litt flinkere på roser=) TUSEN TAKK=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne av fine premier .
    Et stort hurra for deg som har fått jobben !!!!
    Lykke til !
    Ønsker deg en fin weekend .
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige vinnere. Flottte premier.
    Så kjekt hurra for deg i jobbsammehelg.
    God fredag og god aprilhelg.

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne, deg inkludert, og ha en strålende helg!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...