mandag 14. april 2014

Ny hekk

Da fikk mannen endelig viljen sin *smile*. 
Han har hele tiden ønsket å grave bort rosa rugosa hekken som har vært full av kveke. 




Vi er heldige å ha en god venn med gravemaskin 
og på en-to-tre var hekken borte og området planert ut. 




Jeg har gravet grøft og mannen har satt ned thuja planter. Snorrett må vite!
 Det blir fint med en vintergrønn vegg her mot veien. Nå må bare hekken skynde seg å vokse...




Godt å kunne hake av et prosjekt på lista!
Vi har fortsatt en kortside og en langside av tomta hvor det er åpent mot naboene,
mulig det kommer gjerde eller hekk der også etterhvert.

I ettermiddag har jeg vannet hekken, luket litt og beskjært solbærbuskene.
Jeg har også begynt på et innsektshotell og det gleder jeg meg til å vise dere!

Ha en fin kveld videre!




8 kommentarer:

  1. Så flott det ble med den nye hekken!
    Mye arbeid,så dere var heldge å få hjelp av en kamerat med gravemaskin:)
    Ønsker deg en fin dag:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  2. dette kommer til å bli lunt og fint
    klem eli:)

    SvarSlett
  3. Her gikk det unna!!
    Utrolig deilig å kunne bruke en gravemaskin til dette.
    Så fint det blir med den vintergrønne hekken:)
    Kos deg masse i hagen i påska!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. Åååå så fint det ble!
    Gøy å se før og etter!
    Vokser nok fort denne:)))
    Riktig god påske kjære Berit!

    Klem klem
    Camilla .

    SvarSlett
  5. Dette ble flott. ble virkelig stor forskjell.
    Ønsker deg en riktig god kveld :)

    SvarSlett
  6. Dette ble virkelig fint. Jeg liker veldig godt vintergrønt, og vi har selv en stor hekk rundt hagen. De vokser fort, bare gi dem litt hønegjødsel.
    Ønsker deg en kjempe fin påske. Klem Vivi

    SvarSlett
  7. Vilken härlig start på säsongen och med grävmaskin gick det nog fortare. Vad skönt att få häck på plats,och inte minst lite skärming mot insyn om några år.
    Glad påsk :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med hekk! Er så deilig når det er unnagjort, og det så tidlig på sesongen:)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...