lørdag 19. april 2014

Påskejakten

I dag var det tid for jakten på påskeegg og påskegaver 
- og det ute i et strålende vårvær!






Rundt om i hagen hadde jeg gjemt noen overraskelser til ungene 
og de synes alltid det er gøy å gå på påskejakt!






Litt av dagens fangst!

En lang og fin dag har vi hatt ute, jammen ble vi døsige av varmen, her var det 
faktisk 19 grader i dag og det er meldt fortsatt strålende vær de neste dagene - hurra!




Den største overraskelsen fikk de allerede forrige helg - endelig en stor trampoline!
Og jeg har "belønnet" meg selv med en skjærsmin og noen andre planter 
fra hagesenteret i dag. 

Nå skal jeg kose meg med en bloggrunde og håper alle har fine påskedager der dere er!




4 kommentarer:

  1. Savner den tida da ungene syns det
    var spennende med påskejakt.
    Laget noen ganger en slags rebus med
    poster som ledet til neste post.
    Laget forresten det i fjor da vi hadde
    grillparty her med både voksne og barn.
    God påskedag :)

    SvarSlett
  2. JA DETTE ER GØY
    TRINE HAR VERT PÅ EGGE JAKT I DAG OGSÅ
    SÅ HEDIGE VI ER MED VÆRET
    KOS DERE
    KLEM ELI

    SvarSlett
  3. Så koselig og morsomt med eggejakt. Skjønner godt at ungene synes det er stas ;-)

    Ja, nå er det et herlig vær, så nå må vi bare nyyyte ;-)

    Ønsker deg en fortsatt god påske! Kos deg masse!

    SvarSlett
  4. Nydelige barn, så moro å få se dem! :) Tenker de har et paradis i den flotte hagen din.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...