torsdag 3. april 2014

Langhelg med bonus

Denne våren har jeg forelsket meg helt i stemorsblomster. 
Selvfølgelig har jeg hatt stemor hvert år, men jeg blir bare mer og mer glad i disse skjønne blomstene! 
De finnes i så mange fine farger og disse lavendelblå synes jeg er de aller fineste! 




Nå er det tilbud hos Hageland med 10 pk stemor til 29 kr og med tanke på 
at disse kan stå helt til høsten er det vel anvendte småpenger *SMILE*




Nå står jeg på farten til å dra på husmorferie med min søster. Først skal vi på Kiel-cruise 
og som en ekstra bonus skal vi også på Hagemessen hvor jeg har vunnet to gratis billetter!
Snakk om herlig langhelg, gleder meg veldig til begge deler! Det ville være veldig gøy å
hilse på dere hvis vi treffes på Hagemessen lørdag. Håper vi ses!

Ha en strålende fin dag!



10 kommentarer:

  1. Den lyseblåe er nydelig, elsker disse søte små vårblomstrene, men mine står i drivhset for her laver snøen ned :/

    Ha en god ferie.

    Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Åååå jeg elsker stemorsblonster!!!!
    Å så kos at du skal på tur.....åååå lucky You!
    Herlig tur ønskes deg skjønne:)

    Klem fra meg❤️

    SvarSlett
  3. Jeg er også veldig glad i stemorsblomster, de finnes jo i de nydeligste farger! Jeg har noen i en potte so rakk å så seg i fjor og som har holdt ut i hele vinter, og som nå holder på å vokse seg større, herlig!
    Ha en fin torsdag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Så herlig når vårblomstene kan kjøpes inn! Man blir så glad av både blomster og solskinn ;) Heldige deg som skal å tur! Kos deg masse :) Klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Stemor er veldig søte blomster=) Jeg liker at de pynter opp hagen tidlig om våren. Kos dere masse med helgetur=) Vibeke

    SvarSlett
  6. Stemor er helt supre, og så herlig å kunne plante de ute allerede tidlig på våren.
    God helg - mange fine butikker i Kiel, og Hagemessa er jo bare toppers.

    SvarSlett
  7. Å, jeg skulle så gjerne hilst på deg på hagemessen - det får bli et senere år. Ha en herlig helgetur, det hørtes jo bare ut som ei drømmehelg. Nydelige bilder av stemor - det siste bildet hoppet rett inn i hjertet mitt.

    SvarSlett
  8. Så fine bilder, og gratulerer med billettgevinst!
    Håper du har en fin båttur, og kos deg i morgen - det skal jeg, i hvert fall!

    SvarSlett
  9. Jeg kan si meg enig angående stemorsblomstene,jeg har og hatt dem de siste årene,men det er først nå de 2 siste at jeg har begynt å like dem bedre og bedre:)
    Nydelige er de hvertfall,å billige med tanke på at de står hele sommerhalvåret;)
    Høres ut som en herlig langhelg du skal ut på,kos deg masse!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  10. Jeg er som deg, blitt mer og mer glad i de gode stemødrene. De er jo så søte og ikke minst tøffe. De gir oss blomstring fra tidlig vår til frosten kommer. Det er jo bare helt herlig. Ha en strålende Kiel tur!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...