mandag 7. april 2014

Vel hjemme igjen

Da har jeg kommet vel hjem fra et herlig cruise med Color Line til Kiel. 
Om bord koste vi oss med god mat og underholdning.
Et deilig avbrekk i hverdagen og  veldig koselig å være på søstertur!
 
 


Timene i Kiel gikk raskt og vi hadde en effektiv handlerunde
og jeg kom hjem med mye fint til hagen som dere ser her.
(Digitalis-plantene kjøpte jeg på Hagegals stand på Hagemessen)

 


Blomster- og grønnskaksfrø er mye billigere i Tyskland
og jeg klarer aldri helt å begrense meg....
Fine planteskilt fant jeg også!




Spraykanna fant jeg på en blomsterbutikk, mens skiltene, kurven og
den eggeformede blomstervasen kjøpte jeg hos Dekor.

Vel tilbake i Oslo gikk turen rett mot Hagemessa på Lillestrøm, men siden
jeg hadde lagt igjen kameraet hjemme måtte jeg knipse bilder med mobilen og
jeg har foreløpig ikke klart å få dem inn på bloggen, men jeg jobber med saken....

Håper alle har en fin mandag og får en kjempebra uke, tenk snart er det  påske!



 

7 kommentarer:

  1. Høres virkelig ut som ei herlig helg.
    Koselig å kunne reise på en tur sammen
    med søstera di. Og i tillegg få handlet masse fint.
    Ønsker deg mange gode hagedager fremover :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med et lite cruise! Utrolig flotte planteskilt du fikk kjøpt deg. Sånne skulle jeg gjerne hatt i hele hagen.
    Ønsker deg en fin kveld i sommervarmen :-)

    SvarSlett
  3. Snakk om å få maks ut av ei helg.
    Er så godt å virkelig kunne shoppe og kose seg,
    og Hagemessa må jo ha vært prikken over i`en.

    SvarSlett
  4. Koselig tur du har vore på då og mykje hagefint du har kjøpt med deg.
    Hagemessa ser ut som det har vore spennande å besøke...heldige dåkke som har vore innom der.

    SvarSlett
  5. Husker godt turen du hadde sist med søsteren din, så hyggelig tradisjon :)
    Masse flott har du også kjøpt :)
    Bildene fra mobil sender du til mailen din og lagrer de til bildemappen der ifra ;)

    Lykke til!

    Klemmmm Bente-mor

    SvarSlett
  6. Så bra shopping! Mannen var med Kielfergen for et par uker siden, men syntes ikke det var noe å handle i byen. Så feil kan man ta! Men så ser han ikke etter blomstrfrø heller, da.

    SvarSlett
  7. Så nydelige bilder av flotte gjenstander! Sukk, kunne gjerne tenkt meg en slik sprayflaske, lekkert:)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...