lørdag 26. april 2014

Maledag

I går var en perfekt dag for å svinge malekosten utendørs. 
Lettskyet vær og en hel dag fri til å male.




Puh, brukte seks timer på jobben og var helt gåen etterpå, 
kan ikke si jeg gleder meg til andre strøket til uka, men det er deilig å endelig få det gjort... 




Det blir i alle fall bra til slutt! Disse meterne med hvit stakitt 
er SÅ koselig å se på sammen med blomsterbedet som jeg anla i fjor. 
Tenk dere her når epletreet blomstrer og løkplanter, stauder og roser titter opp om noen uker....
Da skal jeg selvfølgelig vise dere flere bilder fra mitt eget lille Cottage Garden hjørne!

Ha en strålende fin lørdag alle dere, nå spretter jeg ut i hagen  og sola igjen, 
men skal prøve å ta meg en bloggerunde i løpet av helga. 




10 kommentarer:

  1. Ingenting er så fint som hvitmalt stakitt. Det er en pirkejobb og du kan være fornøyd med deg selv.

    SvarSlett
  2. Åhh, det ble veldig fint=) Kjenner jeg gruer meg litt til vi skal gjøre mer eller mindre den samme jobben!!! Blæh! Godt når det er gjort. Håper dere får ei fin helg=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Nydeligste Berit ♥ Men for en jobb, bra det ikke er lenger :O
    Hagen din kommer til å bli skikkelig koselig,den er jo det nå også :)
    Elsker romantiske hager, kjekt å følge deg ♥ En hage etter min smak :)

    God klem

    Bente

    SvarSlett
  4. Bra jobbat! Här har solen strålat och det har inte blivit mycket gjort...man måste ha såna här lata dagar också!
    Önskar dig en fin helg...
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  5. Dette ble virkelig fint, men jeg skjønner deg når du sier at du gruer deg. Masse jobb med et slik gjerde, men du verden og flott det blir.
    Gleder meg til blomstring her! Klem Vivi

    SvarSlett
  6. Så fint. Minner meg på noe jeg skulle gjort også, men mitt gjerde er laaaaangt...uff.

    SvarSlett
  7. Åh, så koselig og idyllisk med hvitt stakittgjerde. Kjempefint! Kunne godt tenkt meg det selv ;-) Kan tenke meg det var litt av en pirkejobb og male alle de små plankene, ja, men du så fint det ble når du var ferdig ;-) Så flink du er!

    Ønsker deg en herlig søndag!

    SvarSlett
  8. Det er myyyye jobb å male stakitt, det vet jeg alt om.. men, fint blir det! Flott gjerde. :) Må male gjerdene her også, tror jeg, og noen gamle må skiftes ut.

    SvarSlett
  9. Ohh,ja det er mye arbeid å male stakittgjerder,men resultatet er knallbra!
    Jeg har og et stakittgjerde som venter på maling,blæææ,gruer meg til å sette igang:/
    Så spennende i cottage bedet ditt,gleder meg til å se mer derfra:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  10. Oi oi, så nydelig dette ble! Knall, knallfint! Og med den grå grusen som bakteppe (bokstavlig talt), ble det bare de beste forutsetninger for de nydeligste sommerscener med blomstrende cottage garden. Blir gøy å se bildene når den tid kommer.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...