tirsdag 8. april 2014

Hagemessen 2014

Nå har jeg endelig fått til å laste over bilder fra mobil til blogg.
Tusen takk til Bente som ga råd! Dessverre er ikke bildene av beste kvalitet,
men et lite inntrykk fra min tur på Hagemessen lørdag får dere da.




Denne uteplassen er jo bare en drøm for en pastell-elsker!

I de tre hallene var det utrolig mye fint å se og kjøpe med seg!
Jeg fant blant annet noen stauder og en paper-potter.




Kreativt, morsomt og fargerikt!
Legg merke til den hengende urtehagen i bakgrunnen.




Jeg var så heldig å vinne to billetter til Hagemessen hos Anne Kari med bloggen Hagebo.
Det var veldig koselig å hilse på henne og se den fine standen Bøllefrø.




Jeg ble veldig inspirert av de fine insektshotellene hennes! En slik vil jeg også lage!

Håper det blir bloggtreff på hagemessen et annet år,
for det er jo litt ekstra stas å møte likesinnede.






12 kommentarer:

  1. Så sjarmerende og inspirerende da. Nå er det en fin hagetid fremover. Takk for titten;)

    SvarSlett
  2. Så bra du fikk det til :-):-)
    Ååå, den pastell kroken kunne jeg hatt ;-) Heldig du var å vinne billetter, passet perfekt :-)

    Kjekt å se :-)
    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Så fine bilder du tok fra messa. Bildekkene var et kjempe gøy innslag.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Hei!
    Det så veldig hyggelig og inspirerende ut å besøke hagemessa. Jeg skulle så gjerne vært der, men det ble ikke slik av forskjellige grunner. Det blir vel muligheter igjen, tenker jeg. Det kjennes så godt å få gå slik rundt å samle inspirasjon, handle litt og kose seg blant blomster og trivelige hagefolk.

    Ønsker deg fortsatt god vår!
    Klem Trine

    SvarSlett
  5. Ser ut som du har hatt det fint på messe=) Skulle gjerne vært der jeg også. Artig å se hva andre finner på, og hente inspirasjon til å finne på noe gøy når man kommer hjem=) Vibeke

    SvarSlett
  6. Fikk litt lyst på en hagemesse kjenner jeg.... kanskje det kunne gjort noe med den litt slumrende hage-entusiasmen min? Tror vel egentlig det handler om generelt lavt energinivå, men hvem vet....;) Klem til deg

    SvarSlett
  7. Så gøy
    går rette veien nå
    klem Eli:)

    SvarSlett
  8. ÅÅÅÅÅ,heldige deg som fikk gått på hagemessen!
    Skulle gjerne vært der jeg også,tenker det var inspirerende!
    Det er noe helt spesielt å kunne prate hage sammen med likesinnede,utrolig mye vi har å lære av hverandre:)
    Tenker du koste deg:)
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  9. Misunner deg turen på hagemessen,men så gøy å få et lite innblikk via bildene dine likevel.Skjønner jeg hadde gått bananas om jeg hadde vært der ;)))
    Både møbler og planter og andre rariteter og nødvendigheter skal få finne veien til hagen her etterhvert,så all inspirasjon og alle fristelser suger jeg til meg :)
    Gøy med hage!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  10. Åh så roligt att gå på trädgårdsmässa! Jättefina bilder och mycket inspiration, kul!
    Ha en fortsatt fin vecka nu...
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  11. Skulle gjerne gått på hagemessen, ser bare gøy ut!!:) det var et nydelig padtellbilde øverst.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...