søndag 12. januar 2014

Søndagshilsen

Julestjernene er byttet ut med friske fine roser. 




Jeg må innrømme at jeg ikke kjøper avskårne blomster så ofte, 
men hver gang blir jeg veldig glad for at jeg "slo meg løs". *SMILE*




Nå som gardiner, puter og duker fra jula er pakket bort, kjennes det godt å ha
det lyst og luftig igjen. Og de rosa rosene gir en glad og fin stemning i spisestua.




Det er så koselig med friske blomster i huset!
En liten luksus som jeg kanskje skal unne meg litt oftere... 

Ha en glad og fin søndag der du er!




13 kommentarer:

  1. Å så fine de var!
    Herlig med friskeblomster!!!DET MÅ du unne deg ofte syns jeg!
    Trenger jo ikke kjøpe i dyre dommer.....matbutikkene har blitt mye flinkere å ta inn pene blomster nå.
    Mestergrønn.....ja,Rema,Rimi,Kiwi.......
    For meg er friske blomster nesten like viktig som mat!
    Hi,hi.....MÅ ha:)
    Ha en flott søndag.
    Jeg har ryddet alt rot i lysthuset i dag:)))
    klemklem.

    SvarSlett
  2. Så flott det ser ut i spisestua hos dere. Likte så godt den blå veggen, og skrivebordet bakerst, stilig med hyllene over også. Lekre roser, de ga et friskt pust til rommet. :) Her har jeg laget en bukett med avskårne svibler i hvitt og blått og perleblomster.

    SvarSlett
  3. Friske blomster er veldig koselig, og jeg kjøper ikke det så ofte jeg heller=) Dere har det veldig koselig=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Alltid veldig vakkert med friske blomster. Det er en luksus man skulle vært flinkere til å unne seg ;-) Nydelige roser du har der.

    Ønsker deg en flott søndag! Kos deg masse!

    SvarSlett
  5. Så koselig du har det. Og rosene var nydelige der de stod og kastet glans over det hele;)

    SvarSlett
  6. Hei. Jeg synes så absolutt at du skal unne deg friske blomster mye oftere. Det er koselig med avskårne blomster i stua. Du har det veldig koselig.
    Ønsker deg også en fin søndag.

    SvarSlett
  7. Så koselig i spisestua..
    ekstra kjekt å pynte opp med friske blomster.
    Her skinner solen og det er en stund siden sist.
    På med uteklær og klar for en tur.
    Ha det bra så lenge!
    Klem Anne

    SvarSlett
  8. Nydelige roser. Ikke rart du nyter de :-)

    SvarSlett
  9. Så lyst og fint det var hos deg. Ja, ein bukett blomster gjer susen og det gir ei ekstra god glede.
    Eg ser at du har bestillt frø frå Impecta. Heilt supert firma å bestille i frå syns eg. Dei er pålitelige og veldig raske å levere. Fekk mine frå dei forrige Laurdag så dei er sådde og komne ut i kulden. Herlig tid vi går i møte.

    God Søndagskveld.

    SvarSlett
  10. Avskårne blomster er en hverdagsluksus en bør unne
    seg litt oftere enn en gjerne gjør. Må innrømme at jeg
    klarer å få med meg en bukett (eller to) både titt og ofte.
    Men ikke hver uke. Men kjøper sjelden dyre buketter.
    Blir gjerne en fra rema el.l. Ofte står de vel så lenge
    som dyre buketter. Den flotte jeg fikk av min mann
    på bryllupsdagen holdt ikke mer en i ca 5 dager.
    Etter ei uke hang alle med hodet, og jeg behandlet den
    på samme måte som jeg alltid bruker å behandle roser.
    Så nå når jeg får ryddet bort all julepynten skal det nye
    planter inn i huset.
    Ønsker deg ei flott uke :)

    SvarSlett
  11. Nydelige roser! Deilig å rydde bort jula også, men litt kjedelig også.. Minsten her var dypt skuffa over at juletreet var rydda bort..

    SvarSlett
  12. De rosene er så nydelige!! Friske blomster er herlig, jeg ønsker meg tulipaner til helgen ;) Ha en fin ny uke! Klem Mirjam

    SvarSlett
  13. For en herlig farge på de rosene,ser ut til å friske opp i rommet!
    Gir en god følelse med friske blomster rundt seg:)
    Du så mange spennende frø du har bestillt,nå fikk jeg og lyst til å sjekke ut impecta;)
    Skal ut å kjøpe primulaer imorgen,må ha noen blomster på bordet jeg også;)
    Finfin dag til deg!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...