mandag 20. januar 2014

Pasteller og patina

Da vi malte og ommøblerte spisestua ble jeg veldig fornøyd med dette hjørnet.
Endelig kom tallerkenhylla til sin rett og på skapet kan
jeg variere pynten i takt med nye innfall...




Grønt og blått er for meg blitt en passende match med de hvite møblene
og de gamle brune ting med patina som jeg gjerne samler på...
Da blir det verken for søtt eller for tungt føler jeg.


  

Nylig kjøpte jeg en glasskuppel på salg hos Ellos.
Fin å samle de gamle bøkene under.

* * *

Håper alle har en fin mandag og at resten av uka også blir bra!





6 kommentarer:

  1. Så koselig du har det=) Og den glasskuppelen var utrolig fin=) Håper du har en fin kveld=) Vibeke

    SvarSlett
  2. HEI
    takk for hilsen inne hos meg.
    trivelig.
    fine bilder du har lagt ut.
    vakkert med den glassklokken med bøker inni.
    ha en fin uke

    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Skjønner at du er fornøyd med det hjørnet.
    Der var det både koselig og lyst.
    Kuppelen over bøkene var kjempefint.
    Klem Marit

    SvarSlett
  4. Flott tallerkenhylle med nydelig servise i !
    Ett veldig koselig hjørne !
    Kuppelen var så fin og gjorde seg godt med de gamle bøkene i og nøkkelknippe på!
    Ønsker deg en fin uke!
    Mette

    SvarSlett
  5. Å så koselig hos deg Berit !
    Herlig stemning ;)
    Ha en flott dag.

    Klem Camilla .

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder Berit! Du har det så utrolig innbydende og så vakkert personligt, får energi bare av å se på bildene dine:)
    Elsker fargebruken din..du har funnet noe unikt der♥
    Tusen hjertelig takk for hilsen hos meg:) ble kjempeglad!
    Ønsker deg en fiiin uke skjønne deg.
    Klemmer fra Ellen

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...