lørdag 4. januar 2014

Et nytt år spirer fram

Jeg håper det nye året har startet godt for dere alle sammen! 
Selv trenger jeg alltid noen dager på å omstille meg fra det gamle og over til det nye året. 
Nå er jeg endelig i gang med ryddet hus og noen gode forsetter...




I januar pleier det jo helst å være bitende kaldt og mye snø, men her er det mildt og regn 
og det føles som våren har kommet allerede... Forhåpentligvis blir ikke resten 
av vinteren grønn, men jeg ser allerede fram mot våren og en ny hagesesong. 





Det nye året ligger foran oss med blanke ark og nye muligheter.  
På samme måte som et blomsterfrø kan spire og vokse til å bli en kjempehøy blomst, 
kan våre smil og vennlige ord blomstre og forandre hverdagen til en annen.
La oss gjøre noe positivt for oss selv og dem rundt oss hver dag i 2014!


6 kommentarer:

  1. Herlig å kunne drømme litt om neste sesong, men jeg skulle ønske det kom litt snø snart. Plantene trenger det også.

    Ønsker deg en fin helg. Klem

    SvarSlett
  2. Så fine ord=) Det er jeg helt enig i! Det er viktig å smile og være vennlig ovenfor andre, og jeg tror livet blir litt bedre av det. Ønsker dere ei fortsatt fin helg=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Vi får nok smake litt av vinteren snart tenker jeg:)
    Det er viktig å komme med litt oppmuntrende ord til de vi omgås med. Det er utrolig hva et aldri så lite smil kan forandre dagen for en person:)
    Ønsker deg en fin lørdag!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!
    Noen hyggelige ord og ett smil koster så lite men gjør så godt både for de som får det og for den som gir det..
    Ha en fortsatt god helg !
    Mette

    SvarSlett
  5. Hei og godt nytt år !
    Ett smil og noen hyggelige ord koster så lite men gjør så godt..
    Ha en fortsatt god helg !
    Mette

    SvarSlett
  6. Hei hei! Nydelig pynt med frøboks, lys og hvite svibler. Nydelig, nydelig. Og flott tanke du deler om å så ut både det ene og det andre! Ha ei god uke!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...