onsdag 26. oktober 2011

Nesten glam med Renee Z og meg...

Som nevnt forrige uke så har jeg noen fridager nå og det kjennes veldig godt. Hadde noen sneket seg rundt  i Underberget med kamera i går ville de fått knipset bilder i ekte Hollywood stil.
Har du ikke sett bildene i ukebladene? Kjendiser paparazzisert mens de var uten sminke, ustelt hår og hverdagslige klær. Akkurat utseende som alle oss andre dødelige! I går kunne jeg gått for å være en av disse Holly-fruene. (Ikke at jeg ser så glamorøs ut til hverdags altså...) Formiddagstimene ble  brukt til å vaske og rydde i heimen iført klær som ikke matcher, men med hår og ansikt som matcher noen av disse kjendis-skremslene. 


Av og til er det det jo litt deilig å daffe rundt sånn hjemme. Likevel var jeg glad for å ha noe mer glamorøst i vente for ettermiddagen og kvelden. Jeg hadde nemlig bestilt meg en massasje-behandling og det var bare så godt for min sitne kropp! Etterpå ble det hjemme-spa med selvlaget lavendel-badesalt. Et glass med sprudlende champagne cider hadde jeg også på badekarkanten sammen med levende lys. Herlig! Og i dag føler jeg meg nesten som et nytt menneske, klar til å erbre verden;-)


Med Renee Zwelegger har jeg ikke mer til felles enn at vi begge har røtter i Finnmark. Blir ikke så mye glam av det i grunnen. Ikke har jeg samme trutemunn-smil som henne heller...  Ellers ligner jeg vel mer på  Bridget Jones. Og der er vi faktisk navnesøstre! Visste du at navnet Bridget er den engelske versjonen av Birgitte? Og navnet Berit er også  avledet av Birgitte.  Vel nok om det.

Nå skal jeg og lillemor på bytur. Skal nok pynte meg litt mer opp enn jeg gjorde i går, men det er nok likevel ingen grunn til at en paparazzi skulle forveksle meg med hverken Renee Zwelleger, Bridget Jones, Birgitte Bardot eller andre kjendiser....


Ciao! See you!
(PS. Bildene er lånt fra nettet i dag...)

Klem fra Berit

4 kommentarer:

  1. Hørtes deilig ut Berit! Så godt at du har fått tilbake energien:) Kos deg på bytur med lillemor:) God klem fra Ellen.

    SvarSlett
  2. Det er noe vi damer bare må unne oss en gang i blant , ha en fin tur.
    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  3. Morsomt innlegg!
    Vist er det godt å daffe rundt hjemme av og til, helt til det ringer på døra og du får uventet besøk...
    Massasje gjør underverker, vi skulle hatt en daglig dose..sukk!

    Flott kveld til deg!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...