søndag 4. september 2011

Titttei- hvem er jeg?

Jeg har startet omplantingen i noen av bedene mine og denne saken her dukket opp.  Jeg syntes bladene var fine og lot den derfor stå tidligere i vår. Men nå har den spredd seg og jeg vet ikke om dette er en staude eller ugress - kanskje en blanding?

Klokkene er ganske søte, men de er ikke så klare i fargen. Har satt den midlertidig et annet sted, inntil jeg får avklart hva for en plante dette er - og om jeg vil ha den med videre. Lengere har jeg ikke kommet med omplantingene for det elendige regnværet setter en stopper for arbeidslysten... Kanskje jeg klarer å være litt produktiv innomhus i ettermiddag? Det er jo nok av prosjekter som venter her også...

Til slutt vil jeg gjerne ønske Berit T velkommen som følger hos meg - håper du vil trives her.
Håper dere alle sammen har hatt en fin helg og er oppladet til en ny uke!

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...