søndag 20. mars 2011

Sjarmerende uterom


Nå har jeg bestilt meg en bok jeg har ønsket
meg en stund.
Sjarmerende uterom av Ellen Dyrop.

Bestilte den fra cdon.com for der
er det litt rimeligere enn i bokhandelen. Portoen kom på 29 kr, pluss at når jeg bestilte for over 300 kr kunne jeg velge en pocket bok til 49 kr. Der falt valget på Spis, Elsk, Lev.
 
 
 
 
 
 
 
Så nå venter jeg spent på at pakken skal komme i posten, kanskje allerede til uka?

Jeg har selvfølgelig noen andre
hagebøker stående i bokhylla
allerede, men denne måtte
jeg bare ha:-)
Ellers bruker jeg også biblioteket flittig!
Ser fram til å kikke i boken og bli inspirert til videre planlegging av hagen.

Takk for i dag, det er veldig hyggelig å se at mange nye kikker innom siden min!

2 kommentarer:

  1. Åh, gleder meg til våren nå, og at snøen blir borte :)

    Fått deg en ny følger du, tror jeg ;) veldig koselig blogg!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg gleder meg også! Veldig koselig at du stikker innom Marte:-)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...