onsdag 16. mars 2011

Floraen i farger




Skoleplansjer med botaniske motiver har blitt veldig populære. Dessverre er de vanskelige å få tak i... Da jeg var på loppemarked i vår kom jeg over et godt brukt eksemplar av Floraen i farger og fant ut at den også kunne brukes til fine bilder!




Husker at jeg pleide å se på de nydelige og naturtro tegningene av E. Hahnewald. Det gav så god følelse å se på....

Jeg fant noen motiver jeg likte ekstra godt og satte dem inn i noen rammer fra SIA. Nå pynter de opp på toppen av TV-skapet vårt. Skal kjøpe to rammer til og ramme inn flere blider og henge opp på veggen.




Det blir også fint med gamle rammer fra loppis - ramm inn favorittblomsten og vips - så har du en hyggelig venninnegave!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...