onsdag 30. mars 2011

Hjemmekos

Nå nyter jeg roen hjemme etter en kort dag på jobb (8-12).  Ungene skal ikke hentes før litt senere og jeg nyter litt egentid Jeg har bare 32 % fast stilling og resten jobber jeg som vikar på forskjellige steder.
Det betyr at noen uker blir det mye å gjøre, mens andre uker er myyye roligere.. Praktisk å kunne tilrettelegge hverdagen selv, men ikke noe økonomisk eller pensjonsmessig sjakktrekk akkurat... Den tid den sorg. Nå er det godt å ha god tid til å ta seg av ungene. Hus og hage krever jo også sitt, og jeg er full av beundring for de damer som jobber fullt i tillegg til alt det andre som kreves av en kvinne som mor, kjæreste, venninne etc.


Her er det fyr i peisen, en haug med hagebøker og blader på gulvet.
Men nå har jeg vært inne lenge nok, kost meg med lunsj og blogging - ute skinner sola!

Ønsker deg en strålende dag!

Klem fra meg

3 kommentarer:

  1. Det så deilig ut:-) Ligger en hilsen til deg inne hos meg.

    SvarSlett
  2. Åååhh så koselig du har det! Helt nydelig:) En skikkelig kosekrok dette:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Ser kjempe koselig ut :) Du har fått en award som venter på deg på Drømmerommet :) Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...