torsdag 1. desember 2011

Vinnere av give-away

I dag er det tid for trekning av nostalgisk give-away. 
Til sammen 44 stk deltok og med 87 lodd å velge mellom ble to vinnere trukket ut ved hjelp av Random.


Det første vinnerloddet hadde lykketall nr 13. Og den som hadde dette loddet er Ingrid Andrea
- gratulerer som vinner av kart over Jotunheimen fra ca 1930-tallet  og tre gamle nøkler!
Det andre vinnerloddet hadde lykketall nr 42 og det ble trukket av Mandelhjärta 
 -  og hun får tilsendt en gammel bok med gotisk skrift og tre gamle nøkler!

Send meg deres adresser på mail til fru.underberget@hotmail.com så kommer premiene i posten!
Tusen takk til alle som ville være med og hjertelig velkommen til nye følgere som har lagt seg til i denne tiden! Veldig gøy med økende leserskare og koselig å oppdage nye blogger :-)

Ønsker alle som titter innom en riktig fin dag og en veldig koselig førjulstid! 
Klem fra Berit

7 kommentarer:

  1. Gratulerer masse til de heldige:)
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Åh, så spennende! Tusen takk! :)
    Sender deg en mail med det samme. ;)
    Ha en fortsatt bra dag, og koselig førjulstid!
    *klem*

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Gratulerer til vinnerenen:)
    Så koslig du vil være med på min Give away:)..det setter jeg stor pris på:))
    God 1.des.til deg:))

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne av koselige premier.
    En fin kveld og gode adventsdager ønsker jeg deg .
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til de heldige vinnerene! Klem Ellen.

    SvarSlett
  6. Næh??! Vant jeg?! Så moro!! :))) og helt super gave, gleder meg, kartet ser jeg for meg fint å ramme inn og nøklene passer fint å henge til pynt:)) Ja nå skal jeg sende deg adressen min sporenstreks:))

    Tusen takk!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...