torsdag 29. desember 2011

Lys opp hverdagen

Stearinlysene er tent og gir en god stemning. Fant også noen fine ord jeg vil dele med dere i kveld.
Selv om jula går mot slutten kan vi alle ta med innholdet videre inn i det nye året!



 Jula er for alltid, ikke bare for en dag,
for det å elske, dele og gi, kan ikke settes vekk
som bjeller, lys og glitter i ei eske på ei hylle.
Det gode du gjør for andre, er det gode du gir deg selv.
- Norman Wesley Brooks


 
Lys og fin musikk har vært min "medisin" den siste tiden. 
Jeg har hatt lite energi i ukene som har vært og håper virkelig at jeg snart kommer i form igjen. 
Til tross for hodepine og trøtthet har jeg hatt en riktig så fin dag med å shoppe litt på salg 
og gi garderoben en sårt tiltrengt fornying  (hele dama kunne trenge en make over...)
En dobbel cafe-latte og middagslur gjorde også godt!  *SMILE*
Nå står en rolig kveld for tur, med en liten runde i blogglandia og kanskje en film når ungene er i seng.

Ønsker alle mine kjære bloggevenner en riktig fin kveld -
og takk for at du tok deg tid til å stikke innom!

Klem fra Berit

7 kommentarer:

  1. Håper formen din kommer tilbake snart, det e ikke godt og gå og hangle , kos dæ videre i romjula og nyttår,s helga ilamme dine kjære, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Så fine ord, og så sant så sant!
    Håper du snart kommer deg i form. Ikke godt å gå slik. Kos deg i kveld med en god film, Og ha en fin nyttårsfeiring! Klem fra meg:0))

    SvarSlett
  3. Jeg håper også at energien din kommer tilbake. Nå går vi mot lysere tider og masse å glede seg over.
    Ønsker deg en fortsatt fin romjul.

    SvarSlett
  4. Det var gode og sanne ord. :) Flott å se de tente lysene på sølvbrettet.

    SvarSlett
  5. Stor klem til deg, også må du ha god bedring:)Ønsker deg et godt nytt år...og snart er det vår! ;)) Klem til deg

    SvarSlett
  6. Så flotte ord :)) Tusen takk snille du ♥
    God bedring ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Fine og gode..ikke minst viktige ord du deler, Berit:)Ønsker deg en god nyttårshelg og alt godt for det nye året:)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...