lørdag 3. desember 2011

UTFORDRING: Vis meg din stjerne!

Helene med bloggen Alt som er vakkert  utfordrer oss til å vise fram stjernene våre.
Hos meg er det faktist mest hjerter. Men EN stjerne har vi og den fikk vi av våre
gode venner B og H  i Østerrike til jul for et par år siden.



Sammen med stjernen var det et lite vers hvor det sto:

"Freunde sind wie Sterne.
Auch wenn Du sie nicht immer sehen kannst,
so sind sie doch immer da."

(Venner er som stjerner. Selv når du de ikke alltid kan se dem, så er de jo alltid der.)


* * *

Flere stjernebidrag kan du se HER

Sjterneklem fra Berit

4 kommentarer:

  1. Kjempenydelig bilde! Ønsker deg en kjempefin lørdags kveld, og riktig god og fin helg!:)

    SvarSlett
  2. Så fint et lite vers og så sant. Venner er som stjerner, tilstede selv om man ikke ser dem.
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  3. kor fint bilde
    og koselig blogg du har

    monikaklemma

    SvarSlett
  4. Vakker stjerne i glass. Likte den veldig godt:) Nydelig lite vers som er verd å tenke over:) Klem Ellen.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...