torsdag 15. desember 2011

En sur og søt dag

I dag hadde jeg planlagt et innlegg om HJEMMELAGET KONFEKT. Jeg har prøvd ut noen oppskrifter her hjemme og i formiddag var lillemor og jeg på venninnebesøk hvor vi lagde flere slag konfekt/ julegodt. Begynner å bli en hyggelig tradisjon å møtes før jul og lage noe godt sammen.



Men akkurat nÃ¥ føler jeg meg ikke SØT i det hele tatt. Har nettopp kommet hjem etter Ã¥ ha kjørt meg fast med bilen pÃ¥ blank-is i en bakke. Ã… hvor jeg plagdes! Den sÃ¥rt tiltrengte og planlagte ettermiddagshvilen ble bokstavelig talt lagt pÃ¥ is...og den mentale PH-verdien min var raskt synkende..!  Da det sto pÃ¥ som værst lignet jeg vel heller en SITRON kjeks med EDDIK glasur....enn den søte konfekten som ble lagd tidligere pÃ¥ dagen.  GLASUR, for et tÃ¥pelig ord forresten. Grrr!

Heldigvis kom min HONNEY og hjalp meg. *SMILE* NÃ¥ har jeg bare noen fÃ¥ minutter før jeg skal pÃ¥ juleavslutning med strikkeklubben. Det er alltid hyggelig Ã¥ møtes med dem sÃ¥ jeg satser pÃ¥ Ã¥ komme hjem med fornyet energi. *PUH* Det var godt Ã¥ fÃ¥ en liten "utblÃ¥sning" her, takk for at du tok deg tid til Ã¥ høre pÃ¥. *SMILE*   KONFEKT innlegget kommer senere...

Klem fra Berit

PS: Da er jeg VEL hjemme igjen:-) Tror dere ikke jeg fikk problemer pÃ¥ glattisen enda en gang dere??!! Fikk heldigvis hjelp fra den snille mannen til den snille venninnen min.  Og en veldig hyggelig oppmuntring fikk jeg ogsÃ¥ da jeg nettopp kikket innom bloggen før sengetid: Jeg har vunnet i give-awayen hos Helene med bloggen Alt som er vakkert. LUCKY ME!

3 kommentarer:

  1. Huffda. Godt det finnes helter som trør til! Håper kvelden ble koselig da :)
    Har hatt fin kosekveld på skolen med gutten. Det var juleverksted. Tror alle hygget seg.
    Takk for kommentaren hos meg. Kjente jeg ble glad for at her ikke er salmiakk. Helt sikkert ikke bra å blande de sterke sortene som er her heller, så det gjelder å passe på. Ikke minst å oppbevare de trygt for barna. Gikk utrolig godt med jakken. Oppdaget skummet idet jeg sprayet og fikk det av med masse vann. Phu.
    Gleder meg til å høre om konfektene :)

    SvarSlett
  2. Hei Berit:)
    Huff...for en dag....godt du hadde noen til å hjelpe:)
    Hyggelig at du tok deg tid til en kommentar hos meg...setter stor pris dine gode ord...takk:))
    Ønsker deg en strålende morgendag:))

    SvarSlett
  3. Hei berit. For en dag! Og stakkars deg som ikke fikk ettermiddagshvilen din, forstår veldig godt hva det betyr med hvile! Du er utrolig flink til å skrive:)) Så imellom alt det sure du skriver så kan jeg ikke annet en å trekke på smilebåndet:)) Så kjekt at du har vunnet en Give away:) Det fortjener du! Jeg har hatt en travel helg.. og endelig nå har jeg tid til litt blogg:) Må bare passe armene mine..har kronisk betennelse,og pcen er den værste triggeren:( Go klem Ellen

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...