torsdag 29. november 2012

Venninnekalender

Adventstiden er like rundt hjørnet. Det er mye som skal ordnes i desember
og da er det koselig med en overraskelse å se fram til
- enten hver dag i form av 24 "luker" eller 4 "luker".




Til en god venninne som alltid stiller opp, hjelper,
lytter og oppmuntrer har jeg laget en  "4-lukers kalender". 




En liten overraskelse (pynt, forbruksvarer og nyttige saker),
sammen med en koselig julefortelling til hver søndag i advent.




Kanskje du fikk lyst å gjøre det samme?!
Ta en kikk i skuffer og skap i kveld og hvis du mangler
en gave eller to rekker du fortsatt butikken i morgen.


* * *

En fin og koselig novemberkveld ønskes alle som titter innom her!



9 kommentarer:

  1. Så koselig:-))) Tenker venninnen din blir kjempefornøyd.Hadde tenkt å lage en 24 lukers kalender til en venninne av meg i år,men det får bli til neste år tenker jeg. ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så utruligt fint gjort og tenk så stor pris ho vill sette på det,knallflott:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Å SÅ KOSELIT
    TAKK FOR TIPSET:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Dette blir hun glad for ♥ Du er en god venninne :)
    Og en god blogg-venninne ♥

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  5. Utrulig koselig at du gjer stas på ei god og hjelpsom venninne.....supert!!!!
    Blir nok ei glad dame som får kose seg med kalender pakkane :))
    God fin dag til deg.

    SvarSlett
  6. Så koselig gjort for god venninne. En kjempe idè til noen man setter ekstra pris på.
    Adventstiden er veldig koselig og jeg liker å finne frem litt og litt for å gjøre hus og hjem klart til den store feiringen. Den forventningen jeg hadde som barn ,finner jeg fort igjen i denne tiden. Det er noe mere enn bare gaver...det er alt...vennlighet,omtanke, raushet i form av det å bry seg om... og mye mer. Skulle ønske alle kunne få oppleve julen slik. God helg kjære deg. Klem Merethe

    SvarSlett
  7. Virkelig hyggelig og omtenksomt av deg! Dette setter hun sikkert stor pris på! :)
    Passer på å ønske deg en riktig god adventshelg! :)
    *Klem*

    SvarSlett
  8. Beautiful idea & lovely wrapping paper ♥

    SvarSlett
  9. Så utrolig hyggelig. Det er jeg sikker på kommer til å bli satt stor pris på. :)

    Ha en riktig fin adventstid du også. :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...