søndag 25. november 2012

Stuebilder i november

Etter en tåkete dag i går kom det i løpet av natten et lite hvitt "melisdryss" ute.
Det er fortsatt mye som mangler for å komme i julestemning,
men jeg har hentet noen små grantrær og pyntet opp med ute og inne.



Stearinlys må selvfølgelig også til.
Tenk om en uke er det allerede første søndag i advent!



Det ble en koselig stemning i stua.
(Dere får bare luke øynene for stablen med CD-er som står
 på skapet til høyre. Vi sorterer og rydder om dagen..)



Grantre i norgesglass. Svibler har jeg også kjøpt.
Nå er det på tide å starte med litt julepuslerier.

 * * *

En fin-fin novemberkveld til alle som titter innom!



15 kommentarer:

  1. Så koselig du har deg:)
    Høres flott ut med kulde og et lite melisdryss med snø. Her er det regn og storm ute, ikke mye som minner om at vi snart er i Desember.
    Fin kveld til deg.
    Klem Veronica

    SvarSlett
  2. Det lukter jo så godt av granbar, det er juleduften nr. 1
    Kjempe koselig å pynte litt nå, og neste helg så er det lov :))

    Ønsker deg en fin søndagskveld! Klem

    SvarSlett
  3. Det var koselige bilder ♥ Jeg la ikke merke til CD- stabelen før du sa det,hi hi
    Liker godt den stua di må jeg si ♥

    God søndag videre :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Å så koselig du hadde det, rart at det er ikke mye som skal til for og gi ei ekstra stemning.
    Fine bilder.

    Ha en fortsatt fin søndag, hilsen Lisbeth ;D

    SvarSlett
  5. Du har det så koseligt og vi får håpe det kommer snø i Desember for til meir julestemning blir det:)
    Kos med stearinlys og blir kjekkt å pynte litt meir inne,bake og kose seg:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. så hyggelig det var i stua di, og en sånn duk har da jeg på loftet et sted.....
    men jeg hadde ikke sett de cd-ene hvis du ikke hadde nevnt det...

    ha en fin kveld videre!
    Jorunn

    SvarSlett
  7. Tenkte ikke på de cd-ene før jeg leste det. Synes stua ser så koselig ut med gamle møbler og skråtak. Virkelig trivelig der.

    SvarSlett
  8. Koselige bilder Berit:)
    Det er så hyggelig å pusle og pynte litt her og der nå utover...:)
    Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett
  9. Ja vi har også høstet bar og kongler til julepuslerier, og neste helg er det nisseverksted i Rantenhagen :) Jeg gleder meg som en unge :)Stemingsfylte bilder fra deg :) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  10. Koselig julestemning som kryper inn i stua di :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  11. Sp flotte bilder og veldig koselig og stemningsfullt hos deg.
    Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  12. Det er så fint med slike små grantrær til pynt. Tror jeg må tusle en liten tur i dag for å se om jeg finner et par. Stua deres er så koselig. Tenk at det er første søndag i advent om en uke...gleder meg til det. Tusen takk for varm koselig hilsen hos meg. :) Ønsker deg også en flott uke. klemmer Merethe

    SvarSlett
  13. Så koselig stue du har, Berit!
    God stemning, og klar for advent.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  14. Så koselig førjulsstemning. Jeg skal også ta meg en tur ut og plukke inn noen småtrær. Kjempestilig å ha dem i norgesglass.
    Klem og fin dag til deg :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...