torsdag 22. november 2012

I finalen

Jeg har deltatt i noen utfordringer rundt om i Blogglandia, men tror jeg aldri har kommet så langt som til noen finale. Det var derfor veldig gøy å bli valgt ut som en av 10 kandidater i Bjørgs utfordring "Kreativ med barn" på bloggen hennes Huset ved fjorden.




Sant å si synes jeg at jeg har et knakende godt bidrag -
og jeg frir hermed hemningsløst til mine kjære lesere om å stemme på meg!
Det kan du gjøre HER. På forhånd hjertelig takk!




Og så oppfordrer jeg alle til å ta fram hobbysaken
og gjøre noe kreativt sammen med de små håpefulle!
En fortsatt fin dag til alle som trofast titter innom her!

13 kommentarer:

  1. Gratulere så mye, klart vi skal stemme på dæ.

    Hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Wow,det der var jo skikkelig kreativt!Kjempefint!

    SvarSlett
  3. Oi, det må jeg si. For et flott prosjekt. Jeg stemmer!

    SvarSlett
  4. Lukke til med plass i finalen.
    Bidraget ditt fortener å vinne så eg har stempt !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Så utruligt kjekkt å komt i finalen,så velfortjent;)
    Ønsker deg ein flott kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Kjempeflott bidrag! Du er utrolig flink og kreativ med barna dine Berit:) Jeg har selfølgelig stemt på deg kjære:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer, så kjekt å kome til finalen!!! Fint bidrag er det også.
    Du har fått mi stemme selvfølgelig :))) Lykke til!!!
    Ha det fint og god helg.

    SvarSlett
  8. Så flott - da skal jeg inn og stemme :)
    Klem og god helg

    SvarSlett
  9. Da har jeg stemt!
    Absolutt det beste bidraget - lykke til...
    God helg!

    SvarSlett
  10. Gratulerer Berit!..så gøy å kom,me til finalen:)
    Jeg stemmer på deg..vet du:)
    God helg:))

    SvarSlett
  11. Du verden så gøy! Gratulerer så mye, Berit! Jeg heier på deg!

    Ønsker deg en kjempe fin fredagskveld! klem

    SvarSlett
  12. Da har jeg stemt på deg :)) og synes du har et suuupert bidrag:)
    Håper du vinner :)
    Så må du ha en fin helg Berit ♥
    Synes innleggene dine er så flotte,varme og skikkelig hjemmekoselige :))
    Trives her inne hos deg ♥

    Klem på klem fra meg
    ♥ Bente ♥

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...