fredag 30. november 2012

Adventspynt

Snøen har kommet og om et par dager er det første søndag i advent.
Kjenner at julestemningen kommer snikende og det er koselig!



 
Jeg liker å pynte med engler.
For å minne om det englene sa til hyrdene på marken:
"Frykt ikke! Se, jeg forkynner dere en stor glede, en glede for hele folket:
I dag er det født dere en frelser i Davids by; han er Messias, Herren."
 


 
Slik ser årets adventsstake ut hos oss.
Helt enkelt med kronelys i glassflasker og
nummerskilt fra Kremmerhuset festet med hyssing.

* * *
 
Jeg ønsker alle en fin adventstid full av glede og forventing!
Og tusen takk for alle koselige hilsener fra dere
som er på besøk her. Det gleder meg alltid!






 

22 kommentarer:

  1. Morsom idè til adventsstake! Og engler hører julen til...
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  2. Kjempefint :)) Det ekle er oftest vakrest ♥
    Du har pyntet så fint også :)
    God helg!

    Klem på klem til deg

    SvarSlett
  3. SÅ FINT DETTE VAR
    NYT HELGEN!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Veldig fint pyntet! Søte flasker som fungerer som lysestake!

    Nyt kvelden! Klem

    SvarSlett
  5. Så fint!
    Kjekt å kikke rundt nå og se på alle de kreative ideene til adventstaker :)

    ha en fin adventstid

    SvarSlett
  6. Å, så fint du har gjort det! :) Og så herlig med en til som liker engler ;) Nydelig det. Jeg henger så etter ifht advent denne gang, jeg har akkurat blitt ferdig med eksamen og orker ikke tanken på å begynne å pynte enda...enda jeg elsker å dille med sånt...puh, sånn er det. Håper du får en nydelig helg! klem din vei <3

    SvarSlett
  7. Kjempefin adventstake.
    Enkelt og vakkert.

    Klem Inger

    SvarSlett
  8. Koslig advendt pynt du har laget, flott med det hvite.

    Ønkjer deg en flott første advendt

    Hilsen Tove Kristin

    SvarSlett
  9. Så fint du har pynta.
    Ha en flott adventstid.

    SvarSlett
  10. Veldig lekkert pynta til advent. Dette er gode ideer også synes jeg, og engler blir det nok noen av her i huset også...God advent til deg!

    SvarSlett
  11. Hei Berit!:)Så nydelig!:)
    Du vant forresten give awayen hos meg:):)Så gratulerer så masse!:)så hvis jeg får mail adr. din(du kan slette den så fort jeg har fått den om du ikke ønsker å ha den liggende..:))
    Så snakkes vi:):)Mange gode klemmer:)

    SvarSlett
  12. Så koselig du har pyntet! Herlig adventsstake og fine svibler i terrin. Så flink du er! Det ser ut som du er klar for desember ;-) Det er dessverre ikke jeg, men...håper å få pyntet litt i dag ;-)

    Ha en riktig flott 1. desember!

    SvarSlett
  13. Så koselig adventsstake du har - ha en fin helg :)

    SvarSlett
  14. Kjempekoselig Berit!...jeg er også så glad i engler...så det blir noen her i stua og:)
    God 1. adventhleg:))

    SvarSlett
  15. Veldig fin adventsstake du har laga til.....og så flott du har pynta. Koselig...
    Fin advent Søndag til deg.

    SvarSlett
  16. Så enkelt og like vel så flott!
    Koselige bilder fra stuen din litt lenger nede her også.
    Og den heldige venninne vet nok å sette pris på denne kalenderen hun får.

    Ha en fin søndagskveld

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  17. Veldig fint!
    Ønsker deg en fin adventstid!!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  18. Hei Berit

    Nå er innlegget mitt med gjenbruk-kjøpet :))
    Så jeg var borte fra blogg-rollen din, har du problemer enda med bloggen min ??
    Så dumt hvis du har det:/

    Masse klemmer Bente ♥♥

    SvarSlett
  19. Det enkle er ofte det beste. Koselig og stemningfylt. :)

    SvarSlett
  20. Det var en koselig adventsstake.
    Jeg har laget av hvite kffekopper.
    Skal prøve å få tatt bilde av de en dag.
    Ja det var kaldt i dag, jeg fikk heller ikke start på
    bilen da jeg skulle på jobb. Heldigvis var den andre bilen
    heime og den startet. Det gjør den som regel alltid selv
    om det ikke har vært motorvarmer på den.
    Ha ei herlig førjulstid :)

    SvarSlett
  21. Så nydelig og stemningsfull adventskrok :-) Ønsker deg en fin uke, klem Anita

    SvarSlett
  22. Nydelig å pynte med engler ღ
    - koselig adventspyntet her
    hos deg :) Ønsker deg en fin
    dag videre og adventstid ღ
    Klem fra Mette :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...