torsdag 15. november 2012

Litt utendørspynt

Denne uka har det vært fint og mildt vær her.
Jeg har vært heldig og hatt litt fri og kunne i går pusle litt ute
og pynte opp rundt inngangspartiet.




I høst satte vi opp denne leveggen ved garasjen.
Den skal selvfølgelig males hvit til våren.
Enn så lenge får en eplekrans pynte opp på forsiden.

 


Bak i kroken her har jeg satt opp et lite bord med litt
enkel pynt. Tyttebærkransen lagde jeg tidligere i høst og
noen epler og kongler må også til sammen med en koselig fjøslykt.




Dette emaljefatet fikk jeg hos naben, gjett om jeg ble glad!!
Epler er høst og jul på samme tid for meg.



Bordet kommer fra "skuret med det rare i" hvor vi var på skattejakt i høst.
Der fant jeg også den ene zinkkannen. Den grønne kannen har min mann funnet til meg.
*LOVE* 


Ønsker alle som titter innom her en strålende fin dag!
Tusen takk for de søte og gode hilsenen deres angående adventskalenderen,
jeg prøver å titte innom dere også, men får ikke alltid tid til å kommentere hos alle...

11 kommentarer:

  1. Å SÅ KOSELIGT!
    DU ER SÅÅÅ FLINK!
    FIN DAG TIL DEG:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Deilig stemning ute hos deg. Er enig i at epler er litt begge deler. Har akkurat hatt en eplekrans liggende som dekor på utebordet selv :)

    SvarSlett
  3. Så utruligt koselig og fint du har gjort det:)
    Ein flott dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. så koselig det var :) mange fine detaljer :)

    SvarSlett
  5. Kjempe koselig har du gjort det!

    Klem vivi

    SvarSlett
  6. Så koselig du har gjort det ute hos deg ;)
    Fine bilder.

    Hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  7. Det var flotte bilder Berit :) Likte den sink-kanna,skrot for noen og flotte
    skatter for oss ♥
    Lurt med den le-veggen,kommer til å bli fin hvit :))

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig Berit:)
    Mange fine detaljer du har samlet:)
    Og det er jo så koselig med pynt ved inngangen...både for en selv og de som stikker innom:))

    SvarSlett
  9. Så fint du har dandert til ved inngangspartiet. Eplekransen var stilig som pynt på veggen :) Smart å lage krans av tyttebærlyng....den er holdbar og kan brukast lenge.
    God helg til deg.

    SvarSlett
  10. Så koselig du har gjort det! Godt å kunne pusle litt med sånt når man har fri.
    Riktig god søndag! :)

    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  11. Hei :) så koselig blogg :) fant deg hos Hjertespor. Legger meg som følger her, eg. Klem Lisbeth

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...