lørdag 10. november 2012

Pasteller på en grå dag

Hei mine kjære! Jeg har ikke postet på noen dager, rett og slett for jeg mangler litt inspirasjon. Jeg må innrømme at jeg hverken har følt særlig for å skrive, lese eller kommentere...
 
 
 
 
Det henger kanskje sammen med det grå og trøstesløse været vi har om dagen. Ikke noe å holde på med ute og inne er det litt tidlig å starte med juleforberedelsene, selv om storebror allerede har spurt når vi skal ta fram julepynten. *SMILE*




Inne har jeg nå lenge gått og tenkt på å få opp noen vegghyller,
men ikke funnet de rette på noen butikker ennå.
Kanskje vi får være kreative og lage dem selv.
Hos oss er arbeidsfordelingen slik at jeg designer, mannen lager
og jeg pynter når alt er klart..



 
I dag har min mann vært så snill og satt inn vår nye tørketrommel
på det knøttlille toalettet som også fungerer som vaskerom. Gleder meg så til å slippe å tørke sengetøy og håndklær på badet og i stua i vinter!!



 
Dagens bilder er rett og slett gamle arkivbilder.  Jeg gleder meg over gammelt porselen og de fine pastellfargene hos Green Gate. Jeg tror faktisk jeg vil kjøpe noen små malingsspann og fiffe opp noen småmøbler i glade og lette farger etterhvert.
 
 
 
 
Ha en fortsatt fin helg og takk for at dere trofast titter innom her hos meg. Jeg satser på at blogglysten min kommer tilbake snart!
Nå vil jeg iallefall kose meg med en runde rundt hos dere for å se hva som har skjedd i blogglandia siden sist. Ønsker alle en kjempefin kveld!
 
 
 

11 kommentarer:

  1. Du har så mange fine porselensting.
    Ja, det er ikkje alltid så lett å finne på kva ein skal skrive om,det er ei
    trøyst at det er fleire som har det likedan :)

    Du er velkomen til å ta del i Gi bort på bloggen min :)

    Ynskjer deg fin laurdagskveld.
    Anne-Marii

    SvarSlett
  2. Egentlig godt å ha en liten bloggpause av og til.
    Her er det så pass travle dager at det blir noen dager
    mellom innleggene.
    Likte veldig godt det første bildet ditt.
    Nydelig mønster på kopp og tallerker.
    Mange flotte mønster i GG Sarte fine pastellfarger.
    Tror kanskje vi trenger litt farger på denne tida.
    Ønsker deg ei fortsatt herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Å så koselig å se litt pasteller i en ellers grå hverdag ;)
    Jeg har vært ute med guttene mine idag og samlet kongler, mose og til og med et par små grantrær...ja det er jo snart jul! :)
    Et pynter inne ,og et pynter ute!
    Inspirasjonen kommer og går, man kan lett bli litt påvirket av det grå novemberværet ;)
    Ønsker deg i alle fall en herlig lørdagskveld!!
    God klem!

    SvarSlett
  4. Her var det mange flotte kopper. Liker veldig godt dem i den gamle stilen!

    Høres veldig deilig ut med tørketrommel. Har en selv, men den er ikke helt som den skal, derfor blir det tørking rundt omkring.

    Ønsker deg en fin kveld og jeg håper inspirasjonen kommer tilbake snart. Klem

    SvarSlett
  5. Ta den tiden du trenger så kommer nok blogglysten tilbake etterhvert. Bra arbeidsfordeling hjemme hos dere ;)
    Nydelige green gate kopper du har.

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder du viser.
    Vi får vel alle litt bloggtørke innimellom - vi kan jo ikke være på topp hele tida, kan vi vel ;)

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei Berit:) Ja været er IKKE noe å skryte av..det regner jo hver eneste dag. Og ja det er ikke alltid det er så mye å blogge om eller verken tid eller lyst til å kommentere, jeg kjenner meg godt igjen..skal se inspirasjonen og bloggelysten kommer snikende ettervært:) Men, du har såå mye vakker porselen som gjør meg i godt humør bare av å se på disse bildene <3 Så mye fint du har fra Greengate, heldigen deg:) Hørtes herlig ut med tørketrommel..her henger klær og diverse til tørk alle steder:/
    Ønsker deg en fin søndag. GOD klem til deg:)

    SvarSlett
  8. Så mange fine kopper og kar du har her....virkelig koselige.
    Det er lov å gå litt tom av og til....det høyrer til det normale :))
    God Søndag til deg.

    SvarSlett
  9. Nydelige arkivbilder du viser ;-) Herlig med gammelt (og nytt ;-) porselen!

    Tror ikke det er uvanlig at blogglysten kommer og går litt. Håper du snart får tilbake din. Det er alltid så hyggelig å komme innom deg ;-)

    Ha en super søndag - selv om været er grått og trist.

    SvarSlett
  10. Selv om du sier at det er arkivbilder, så har du jo satt dem sammen til en fin bildekavalkade med nydelige saker og ting i vakre duse farger.
    Lyser opp en grå dag for oss andre også!
    God søndagskveld

    SvarSlett
  11. Godt å høre at det ikke bare er meg som er nede i en bølgedal ang.blogging for tiden .
    Har bestemt meg for å ta det som det kommer..
    men jammen skal jeg si du gjorde meg glad med dette innlegget ditt.
    SÅ mye fint du har i de lekreste farger..
    god ny uke til deg !
    klemmer fra Anne

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...