søndag 1. april 2012

Vintage påskeegg

Inspirert av mange andre flotte blogger har jeg prøvd meg på å dekorere mine egne påskeegg.


Jeg har ikke prøvd decopage-teknikken før, og fant ut at det ble litt vanskelig med servietter. 
Har derfor brukt ark fra gamle bøker og noteark i tillegg til vintage motiv fra Panduro.


Påskeegg til 1 kr fra Nille ble malt hvite og så pyntet.



Ble sååå fornøyd! De fleste av disse skal jeg gi bort i gave til venner og familie 
fylt med Anton Berg marsipan inni... Håper de vil like det.

Tusen takk for alle søte og gode kommentarer som dere legger igjen- det gjør meg så glad!
Har dere noen fine planer for påsken? Det har jeg og skal fortelle mer om neste gang...

Ønsker dere en kjempefin start på påskehøytiden! 

I have for the first time decorated my own easter-eggs 
and I'm so pleased with the result!

26 kommentarer:

  1. Veldig VELDIG fine egg:))Heldige er de som får disse laget med godhet og kreativitet av deg..spør du meg er dette de beste gavene:)I dag skal jeg hente en gammel dansk sjenk fra 1800 tallet Berit:)))))Å fytti som jeg gleder meg,det er vel ikke mange dagene til den er å se på bloggen:)Ha en strålende palmesøndag,klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Så flink og kreativ du er, utrolig fine påskeegg:-). Fikk jammen lyst til å forsøke dette jeg også:-). Kjempe koselig blogg du har, kommer nok snart innom her igjen. Tusen takk for kjempe koselig hilsen inne hos meg.
    Ønsker deg en kjempe fin påske kos deg masse.
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Åh, kor nydeleg.
    Du må vere ekstra fingernem :) trur ikkje eg hadde fått til noko så flott.

    Heldige dei som får desse i gåve.

    God påske !

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. De var jo KJEMPEFINE Berit :))
    Heldige venner som får disse ♥

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  5. Nyyyydelig,Berit:))
    Ønsker deg en fin påske:))

    SvarSlett
  6. Hvor er de bare blevet smukke...
    Får helt lyst til den Franske stil igen, især når det er påske og jul..

    Ha´en skøn påske.

    Knus Fra Susi

    SvarSlett
  7. Takk i lige måte - lenge siden jeg har vært hos deg også. Koselig påskeegg. Jeg hadde iallefall blitt superglad :) Ja, jeg koser meg og drivhuset er i boks *big smile* - Har kost meg inne på planterommet i dag når nordavinden har sust rundt hushjørnene her. God påske. Hanne

    SvarSlett
  8. Så nydelige de er, Berit!!! Herlig med nøkler. Smart å kjøpe billige egg og male dem! Dem kan du være riktig godt fornøyd med!
    God påske til deg og dine!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  9. Så utrolig flotte egg, Berit! Du er virkelig flink og kreativ!
    Jeg føler at jeg har tusen tommeltotter når jeg skal holde på med slike ting, og benytter derfor muligheten til å nyte bildene dine :)

    Ønsker deg en fortsatt fin palmesøndag.

    SvarSlett
  10. Lekre påskeegg og Anton Bergs marsipan.......

    SvarSlett
  11. Dette klarte du godt, nydelige egg!

    Fin påske til deg:)

    SvarSlett
  12. Så flotte egg du har laget,kreativ person ser eg du er,flotte bilder.Ønsker deg ein riktig flott Påskeuke:)))

    SvarSlett
  13. Kjempefine påskeegg! :) Helt nydelige <3

    La meg til som følger her på bloggen din jeg, for her var det masse fint jeg vil titte mer på:)
    Titt gjerne innom hos meg også:)
    God påske!

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  14. Ja det ble nydelige innbydende egg -og God Påske ;)

    SvarSlett
  15. Aldeles nyydelige egg!God påske!

    SvarSlett
  16. Kjære Berit. Påskeeggene ble himmelsk fine! Du er kjempeflink :) Såå nydelige detaljer du har brukt! Virkelig pent med nøklene på:) En fryd for sjelen å se slike vakre håndlagte ting. Ønsker deg en kjempefin påske. God klem Ellen.

    SvarSlett
  17. Så vackra och underbara ägg du har gjort.
    Önskar dig en underbar Påsk.

    SvarSlett
  18. Hei, hei!
    Jeg er bare innom så snarlig for å fortelle at
    Nettbutikken min nå er åpen!
    Jeg har lagt inn masse varer,
    og mere er på gang.
    I anledning åpningen,
    har vi mange varer til redusert pris.
    Jeg håper Butikken faller i smak,
    og skiller seg ut av mengden,
    og at du tar turen innom,
    igjen og igjen.
    Du må gjerne lagre adressen :)

    www.tinesshabbychic.com

    VELKOMMEN!

    SvarSlett
  19. Så flotte egg du har laget! :)
    Virkelig inspirerende!

    SvarSlett
  20. Glad Påsk önskar jag dig!
    Karla

    SvarSlett
  21. Nydelige påskeegg du har dekorert :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...