tirsdag 3. april 2012

Påskepynt

Først må jeg bare si tusen takk for alle hjertevarmende kommentarer
på forrige innlegg! Det er jammen stas å ha så gode bloggevenner som dere!


Nå er påskedagene her og jeg vil bare vise dere 
noen glimt av påskepyntet som har vært framme en stund.



Til venstre på skapet er det bilder av innrammede ark
fra Floraen i farger.



Kvister med gåsunger med påskeegg. Gla-gult!
 Det er koselig å pynte til påskehøytiden!


Under glasskuppelen på glassfatet ligger et gammelt kort sammen med fugle-mor i redet sitt.


 Da blir det noen dager med blogg-pause hos meg.
Vi skal reise på familiebesøk til Østerrike i morgen og ungene gleder seg stort! 


Ønsker dere alle sammen en veldig fin påskehøytid, 
med god tid for kos og morro, stillhet og ettertanke!


The house is decorated for Easter. Branches with eggs ans a little bird with her nest.
I wish you all a very happy Easter time, with time for fun, enjoyment, quietness and reflection.

12 kommentarer:

  1. God Påske og god tur til dere :))
    Så glad jeg har en slik god blogg venn som du ♥

    ♥ Bless ♥

    Bente klem

    SvarSlett
  2. Så fint du har pyntet. Kjempe koselige kyllinger som henger på kvistene!

    Ønsker dere en kjempe fin påsketur! Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig du har pyntet til påske - vi får skynde oss å nyte pynten vår før vi reiser ;)
    Ønsker deg en finfin tur.
    Klem Kari

    SvarSlett
  4. Kjempe koslig påske pyntet hos deg:)Ønsker dere en riktig god tur og god påske! Klem Vibeke

    SvarSlett
  5. Så fint påskepyntet, veldig fint med det litt nostalgiske :-)
    Ha en god tur, og en kjempefin påske! Klem :0)

    SvarSlett
  6. Så fint du har pyntet, og påskeeggene under her var nydelige, de kan du godt vare fornøyd med ja:))
    Og takk selv for alle koselige kommentarer du legger igjen hos meg,
    kos deg i Østerrike:))

    SvarSlett
  7. Kos deg masse på tur....og ha en fin påske :)

    SvarSlett
  8. Fantastiske påskeegg du har laget og fint påskepyntet hos deg.
    Nydelige bilder!
    Takk for dine alltid så koselige ord hos meg.
    Ønsker deg en fin tur og en riktig god påske sammen med dine.
    Klem Anne

    SvarSlett
  9. Så artig og flott den fuglen på redet var, ha en super påske i Østerike ;O

    Hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  10. Så lekkert du har pyntet!
    Ønsker deg god påske! Nyt feriedagene! :)

    SvarSlett
  11. Så nydeligt du har pynta,sikkelig fint:)
    Eg sender pakken til deg imorgen,siden det har vært påske så får du den litt seinere men håper det går fint,eg har pakka det veldig godt inn så eg satse på at det går bra i posten,vil du gi meg ein tilbakemelding når du har fått den så eg veit det har gått fint:)?
    Ha ein fine kveld!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...