onsdag 25. april 2012

Tidenes husmortips!

Jeg kan ikke skjønne hvem som har funnet opp vårrengjøringen, den kræsjer jo helt med våronna! Det er ikke greit for en stakkars husmor å vite i hvilken ende en skal starte... Jeg ligger som vanlig langt forran med gode forsetter og langt etter med gjennomføringen  - både ute og inne! *SUKK*

Vaskemaskinen og oppvaskmaskinen er i gang her hver dag. Det er kjekt med maskiner som tar unna, selv om det likevel blir litt arbeid med både henge opp, brette og legge på plass tøy... (og så er det bare å starte forfra igjen...) Storebror har begynt å hjelpe å tømme oppvaskmaskinen *HURRA* og det hjelper også litt. En rydde-maskin hadde også gjort seg, men det har vi ikke. Til gjengjeld har vi en søt liten rotekopp på snart 5 år...


Så dagens (eller burde jeg si TIDENES?!) husmortips er som følger: Kos deg med god varm drikke i en pen kopp (vel og merke) og lukk øynene! Jeg har selv prøvd ut dette i dag og jeg kan si at det fungerer helt utmerket! *SMILE* Her skal lysene slukkes snart for i morgen skal vi tidlig opp. Så får vi håpe ingen må opp i løpet av natta og snubler over tørkestativet i stua eller andre ting...

Hjertelig takk for kjære kommentarer som dere trofast legger igjen, jeg blir så glad for dem alle sammen! Velkommen til nye følgere også, tenk at Underberget nå teller 150 lesere - det føles ganske stort for meg *SMILE*

This must be the best house-wife tip EVER!


9 kommentarer:

  1. Flott innlegg :) Kjenner på kjensla ja !
    Så eg gjorde som du, sette meg med ein god kopp varm sjokolade.
    Det hjelpte !

    Ha ein fin kveld vidare.
    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Disse to tipsene følger jeg ofte.....Drikker stadig te av en pen kopp, og har dimming på lysbryterne på kjøkken og stue;)

    SvarSlett
  3. Kan trøste deg med at du er ikke alene! Jeg har kommet til det punkt, at det finnes så mye annet som betyr så mye mer!

    Husarbeid kan vi gjøre de dagene vi kjeder oss, og de gjør vi jo aldri :))

    SvarSlett
  4. For et flott innlegg! Er jammen noe vi burde tenke litt over i hverdagen - nyte en kopp varmt drikke og bare lukke øynene :)

    Ha en avslappende kveld :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  5. Veldig lurt tips;) Tror jeg følger det i formiddag, men må nok ta et tak senere i dag, særlig på kjøkkenet, for venter besøk av en reperatør, så da må jeg rydde ut av et skap så han kommer til der han skal reparere:))
    150 følgere det var et pent tall, gatulerer så mye! Ha en fin dag, klem fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  6. Mulig det er et godt husmortips, men heller et dårlig husfartriks ;)
    Ingenting er som bli møtt av endevendt hus og gammel fiskelukt i entréen når man kommer sent hjem etter det man trodde var konemors husmordag...

    Gratulerer med de 150! Vel fortjent.

    SvarSlett
  7. I dag skal jeg "bare" rydde oppvaskemakin og avgårde på matvarehandling, og så på jobb.
    Det får klare seg. Men først skal jeg kose meg med flere koselige blogger.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  8. Tidenes beste Husmor-tips!!
    Jeg tenker prøve der ut resten av dagen!!
    En fortsatt fin dag til deg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  9. Fantastisk tips!!

    Tusen takk for den nydelige pakken jeg fikk fra deg i dag! Den var så utrolig fin, og nå skal jeg sette meg ned og nyte boken! ♥ http://hmoholt.blogspot.com/2012/04/heldige-meg.html

    Ha en herlig dag!

    Klem

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...