søndag 29. april 2012

Stemorsblomstring

Håper dere alle har hatt en strålende helg og har fått ladet batteriene til en ny uke! 
Nå er det straks mai med fridager og forhåpentligvis mange fine hagedager!


Disse stemorsblomstrene har dukket opp i det ene blomsterbedet mitt. 
De må ha frøsådd seg selv i fjor og det er jo hyggelig! Liker så godt disse blå-lilla fargene.


Nå er jeg trøtt som en strømpe og tar tidlig kveld. Kjenner på at jeg ikke har så mye tid til blogging nå som "utelivet" har startet, og det blir derfor smått med kommentarer rundt hos dere. 
Tusen takk for alle koselige hilsener fra dere, det setter jeg stor pris på!

Ha en fortsatt fin søndagskveld!



9 kommentarer:

  1. Så fine de er! Har også hatt stemor som sår seg selv. De er så fine der de titter opp.

    SvarSlett
  2. Nydeleg farge på stemorsblomsrane dine.
    Kjekk sort, kjem av seg sjøl

    Ynskjer deg ei fin veke.

    SvarSlett
  3. Så fine stemor :) Og nydelige farger :) Et veldig kjærkomment vårtegn <3

    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :)

    Ha en fin mandag og ny spennende uke :)
    Klem Lisa <3

    SvarSlett
  4. Hei på deg i våren :) ja er det ikke deilig med mildere dager så man slipper å fryse av seg fingra når en driver ute i hagen. :) Vi har hatt en skikkelig hagehelg og puslet masse ute. Deilig å ta en kopp kaffe på terrassen mens sola varmer en i fjeset. I dag er det overskyet men om litt skal jeg allikevel ut og pusle videre med prosjektet jeg holdt på med i helgen. Ønsker deg en flott uke...nyt utelivet. Klem Merethe

    SvarSlett
  5. pst...nydelig blåfarge på stemorsblomstene dine ;)

    SvarSlett
  6. Nydelig blosmtring hos deg... deilig med vår,ikke sant?
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei Berit. Det er noe spesielt hyggelig med stemorsblomster som har sådd seg selv:) Det gir en mye større glede,en de kjøpte, synes jeg;) Jeg håper du har en fin dag. Og jeg vil ønske deg en hetlig 1mai! God klem fra Ellen.

    SvarSlett
  8. Nydelige stemorsblomster,ein flott blomst det:)
    Ein forsatt fin dag til deg!

    SvarSlett
  9. Ønsker deg en fin fridag i morgen! :) Kos deg i hagen!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...