torsdag 12. april 2012

Hjemme igjen

I går kom vi hjem igjen etter en uke på familiebesøk i Østerrike. 
De første dagene hadde vi varmt vårvær, men i påskehelgen slo det over til kaldt og snø i lufta! 


De siste dagene ble det litt mildere igjen og vi var på besøk i den botaniske hagen i Linz. 
Her blomsteret magnoliaene. En fantastisk opplevelse, vakre blomster og nyyydelig lukt!


Tenker jeg får dele noen flere bilder med dere senere...


Nå skal jeg kose meg med en bloggerunde for å se hva som har skjedd hos dere siden sist. 
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i tiden jeg har vært borte. Jeg vil også ønske nye følgere hjertelig velkommen, det er så koselig at flere har lagt seg til siden sist!
Yesterday we arrived home after spending Eater with my in-laws in Austria. Here I share some pictures from the Botanical Garden in Linz. More pictures will follow...

13 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra turen deres, gleder mæ til og se flere bilder derfra :=)

    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake Berit! Godt å høre fra deg igjen:)) Nyydelige bilder av blomstrende magnolia! Gleder meg til flere bilder:) Ønsker deg en fin torsdag. Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Åh, herlege blomster :)
    Nydelege, syns eg kjenner lukta av dei heilt hit :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Så nydelig å kunne vandre blant blomstrende magnolia..
    de er jo bare så skjønne ..noe du får virkelig fint fram i bildene dine.
    Ha en flott dag videre Berit.
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Utrolig flott, og for en opplevelse å se så mange blomstrende magnolia på en gang.

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder,Fantastisk nydelig blomster:)
    Så flott at gaven kom tryggt fram,eg pakka det så godt inn at eg håpe du ikkje brukte alt for lang tid på å pakke det opp,var redd det skulle knuse,hehe:)
    Ein fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  7. så nydelige bilder!
    Klem

    SvarSlett
  8. Borte bra men hjemme best :)
    Selv om gjerne skulle hatt en sånn flott magnolia i hagen ja ;)
    Klem Lene

    SvarSlett
  9. Det var jammen godt å få deg tilbake ♥ Velkommen
    Det var litt av et Magnolia tre ,sukk :)

    Gleder med til flere bilder :)

    Klem klem Bente

    SvarSlett
  10. Vakre blommor!! Flotte farver som gjør meg GLAD! Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  11. Å så vakre bilder du viser ,der skulle jeg likt å være:)Snart helg nå,nyt Berit:)))Klem Vibeke

    SvarSlett
  12. Fantastisk..!!!
    Noe av det vakreste jeg vet om våren:))
    Håper du hadde en fin påskeferie,Berit:))

    SvarSlett
  13. Så utrolig flott! Nydelige blomster!

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...