fredag 27. april 2012

Ønskeliste

I juni har jeg bursdag. Da står ofte epletrærne og syrinen i full blomst 
og en herlig sommer ligger forran. 
Jeg ønsker meg selvfølgelig ting til å pynte opp i hagerommet vårt, 
her har jeg funnet noen godbiter fra Skeidar.




Ellers ligger gavekort fra Plantasjen eller Hageland også høyt på lista - veldig nyttig!

Nytt kamera fikk jeg på forskudd i vinter og mannen ordner drivhustunell mm for meg,
men kanskje blir det noen overraskelser likevel..?


A wish-list for my birthday in June...

12 kommentarer:

  1. Kjempefine ting alt sammen! Får håpe sommeren blir varm og lang, så vi kan nyte varme sommerkvelder i gò stolen med grillen tent! Godt å drømme litt i dette kalde regnværet, ihvertfall her i dag. Ha en fin helg:-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Det var en flott ønskeliste. Lyktene var super lekre!

    Ønsker deg en fin fredag videre. Klem

    SvarSlett
  3. Sounds interesting.
    Great wish list.
    Have a nice weekend.
    Exam Cram

    SvarSlett
  4. Det var flotte ting å ønske seg,gave kort er ikke dumt :)
    Så fint å ha bursdag i juni da,heldige deg :)
    Jeg er januar barn,jeg husker at det alltid var slaps og snø på mine bursdager !
    Tror du ikke jeg fant fire søte små figgjo flint asjetter på gjenbruk.
    Litt slitt men søte små.Innviet de med kjeks og kaffe ;)

    Klemmer til deg søteste

    SvarSlett
  5. Flotte ting du har på ønskelisten...håper dine ønsker går i oppfyllelse:)
    Ønsker deg en fin helg,Berit:))

    SvarSlett
  6. Herlige ting å ønske seg dette Berit:)Har alltid drømt om å ha bursdag i hagen jeg,hvor man kan dekke på ute og lage et skikkelig sommerbord..Men her blir gjerne bursdagbordet byttet til julebord ,siden man har bursdag seint i november...Håper du har en fin fredagskveld:))

    SvarSlett
  7. Håper du får alt du ønsker deg ♥

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Hmmm... Kanskje jeg også bør lage meg en ønskeliste?! Jeg har også bursdag i juni nemmelig. Fine ønsker du har!

    God helg!

    SvarSlett
  9. Svisj så er det juni og sommer, godt du har en plan.

    SvarSlett
  10. Fine ting du viser! Jeg har også bursdag i juni, min mentale ønskeliste begynner å bli klar :) Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  11. Den ønskelista likte jeg veldig godt :) Masse fint :) Og så godt å ha noe å komme med da venner og familie vil ha gavetips :)

    Tusen takk for så koselige hilsener inne hos meg - det setter jeg så pris på :)

    Ha en fin lørdag og kos deg :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  12. Ikke dumt med ei ønskeliste:) Takk for i går, flott at du tok turen!

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...