onsdag 8. oktober 2014

Sommerminne på en regnværsdag

I dag øser regnet ned og det blir ikke noe av høstopprydningen i hagen 
som jeg hadde planlagt for de neste dagene ser det ut til...
På slike høstdager er det koselig å se på bilder fra sommeren.




Dagens bilde er av den flotte clematisen som klatrer seg oppover
den gamle flaggstanga vår. Denne er selvfølgelig for lengst avblomstret, 
men jeg har faktisk en annen clematis som fortsatt blomstrer :-)

For tips om beskjæring av clematis kan du lese litt her.

Ha en fin dag der du er!


8 kommentarer:

  1. Heisann :)

    Har faktisk aldri beskjært klematisene mine,så nå skal jeg sannelig hoppe videre til linken din og lese.Det kan alltid være kjekt å lære noe nytt :)))
    Planet meg tre nye i år,håper de overlever vinterene og vil trives!!! Klematis er en av mine favoritter :))
    PÅ Sunnmøre er været fantastisk og jeg tenkte akkurat hvor takknemlig jeg er!Plantet ut løker senest i går.Men ruskeværet kommer nok hitover også!Vi får gjøre det beste ut av det vi får!!!

    Toveklem .)

    SvarSlett
  2. Deilig å kose seg med fine sommerminner på en regnværsdag .
    Nydelig bilde av klimatisen din .
    Her har vi hatt fryktelig vind de siste dagene,
    Det har satt sitt preg på mye i hagen .
    Lå faktisk et par knuste potter som jeg trodde jeg hadde fått satt i le for vinden ..
    Nå regner det , så det blir ikke noe opprydding i dag ..

    Ha en fin dag .
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Vakkert bilde ;-)

    Ønsker deg en riktig fin høstdag ;-)

    SvarSlett
  4. Bilder er kjekt å se tilbake på :) Nydelig klematis <3
    Min blomstrer enda, tror det er en som blomstrer sent. Den trives kjempegodt der jeg plantet den :)

    Herlig med innlegg fra deg Berit <3 Du er ei topp blogg-venninne, så glad for vennskapet <3



    Takk for mail <3

    Varme klemmer

    Bente

    *Bless*

    SvarSlett
  5. Härligt inlägg och jag önskar dig en fantastisk dag!
    Varm höstkram,
    Titti

    SvarSlett
  6. Så koselig å innom bloggen din igjen=) Ble en bloggpause her pga travle dager… Håper dere har det fint, og håper dere får ei superfin helg=) Vibeke

    SvarSlett
  7. Deilige bilder fra sommerdagene:)
    Nå er det høstsysler som råder...og innimellom regnbyder og jobb er det forberedelser til vinteren i hagen.
    God ny uke:)

    SvarSlett
  8. Knallfin klematis! Det var en nydelig, nærmest "blå" rosa farge på den. Nettopp slik en kald rosafarge elsker jeg.

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...