mandag 6. oktober 2014

Høst i hagen

Etter en fin høstferie i Alta var det godt å komme hjem igjen og rusle rundt i egen hage. 




Fortsatt er det en del som blomstrer og dette året har vi fått rekordstor solsikke. 
Denne må være over tre meter!!




Hvit revebjelle og gul blomkarse drøyer sommeren langt ut i oktober ser det ut til.
Håper også rosen Scepter d' Isle vil reke å blomstre for andre gang..




Rosen Louise Odier. Jeg har klipt inn en fin gren som sprer luksusfølelse på badet nå. 
Det er ikke så mye som skal til for å få litt luksus i hverdagen...




Når hostaen blir gul er det definitivt høst....
Helt bakerst kan dere så vidt skimte det nye gjerdet vi har satt opp. 
Lommeboken fikk bestemme, så det ble nettinggjerdet i stedet for kastanjegjerde.




Med 61 meter ble det jo litt forskjell i prisen... Og pengene vi sparer skal 
forhåpentligvis bli brukt til neste hageprosjekt *SMILE*
Den hvite tråden jeg har spent opp markerer nemlig hvor hønsegården kommer neste år!!

Ha en strålende fin dag og god ny uke alle dere som titter innom!
Jeg håper å få oppdatert meg på deres fine blogger også de neste dagene.






5 kommentarer:

  1. Så flotte bilder fra høsthagen din:)
    Å duuuu å spennende med en hønsegård da!!!
    Jeg drømmer og om noen høner tippende i hagen,vi hadde det hjemme hos mine foreldre når jeg vokste opp,det var så koselig:)
    Ønsker deg fine høstdager!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  2. En flott høsthage. Dere får det til.
    Og så hønsegård da. Er jo kjemekoselig
    å kunne plukke egne egg til frokosten.
    Håper det går bra med dere. Dere er fortsatt i mine bønner
    Ønsker deg og dine alt godt :)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder fra høsthagen din:)
    Mye fint i blomst ennå..og roser og revebjelle i oktober er bonus:)
    Ønsker deg en fin uke:)
    ps..nå er det et innlegg med litt mer info om støpe tingene mine:))

    SvarSlett
  4. Elsker hagen din Berit! Du har det rett og slett nydelig. ønsker deg fine høstdager. klem fra Ellen

    SvarSlett
  5. Helt kjempenydelig hage du har. Det minner meg om at jeg mååå skaffe meg armeringsjern. Det er bare så lekkert. Takk for all inspirasjon!! :)

    SvarSlett

Takk for besøket på bloggen min! Håper du har glede av det jeg deler her, legg gjerne igjen noen ord så finner jeg deg også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...